Dagen efter fars fødselsdag

Dengang jeg var lille så begyndte jeg at glæde mig til jul når vi nåede omkring 6. januar. Jeg er en rigtig julegris og elsker hyggen, traditionerne, maden og pynten. Jeg elsker at forkæle og blive forkælet. Jeg elsker at glæde mig og forvente. Det var så vildt da jeg var barn at der blev lavet en regel om at jeg ikke måtte snakke jul før efter min fars fødselsdag. Det var igår, så idag er det dagen jeg normalt ville ha talt ned til i første omgang, og hvis jeg havde boet hjemme så var julemusikken sat på og den første ønskesedel hængt op. Nu har jeg fået en mand som først fylder år i midten af november så for hans skyld er datoen rykket næsten en hel måned. Heldigvis ligger landet sådan at jeg skal på forskellige julemarkeder i år, og det kræver forberedelse så lidt jul snakkes der her på Amager. Jeg trykker og pakker puder og muleposer til den store guldmedalje. Det hele foldes og rulles for tilsidst at blive samlet med lækkert neonkoral elastik. Jeg synes det ser fint ud og det klæder den stramme streg i mine tryk.


Kommentarer

  1. Det ser vildt godt ud - Jeg tror du kommer til at sælge så godt af dine smukke ting ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh tak hvor er du sød! Jeg håber virkelig de bliver taget godt imod! :)

      Slet
  2. Kender det. Jeg må først begynde på julemusikken 1 søndag i advent!!!! Det er nogle virkelig fede tryk. Mon du vil dele hvor du kommer på markeder henne? Det kunne jo være man skulle planlægge at komme forbi :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal til Frederikssund og Roskilde og så XXX'er jeg for at komme på Finders Keepers i København :)

      Slet
  3. Jeg kan desværre ikke komme på julemarked, men håbet at kunne købe nogle af dine varer her online så☺️

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber virkelig jeg når at få min webshop op og køre inden jul :)

      Slet
  4. WAUW, hvor ser det bare fint ud........!!! Glæder mig til at følge med i, hvilke julemarkeder, du skal på, så jeg kan komme og se dine smukke ting in real life :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh 1000 tak! Jeg skal på Roskilde den 30.-1. nov-dec og til Frederikssund den 16.-17. november :)

      Slet
  5. De er altså bare så smukke, de betræk!
    Håber ligesom Tenna, at der måske bliver mulighed for at købe dem her online :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Rikke! Hvis de ikke bliver solgt alle sammen så kommer de helt sikkert til salg her på nettet!

      Slet
  6. Jeg fniser for mig selv, mens jeg læser dette, Camilla, for sådan har jeg det også med jul! Jeg er juleskruk og elsker at butikkerne har gang i julen allerede, for det legitimere ligesom lidt, at julen sniger sig ind her. Prøver at respektere Jespers ønske om, at min tjekkiske julecd først bliver spillet fra 1.søndag i advent (men ingen kan jo høre, hvad der er af musik i mine hørebøffer vel :-))
    Har været i Århus i weekenden og kom til at købe lidt julepynt også, sådan kan det gå..
    Sikken streng barndom, ingen julesnak før efter 20/10 og nu en hel måned senere, traumatiserende, hahahaha :-))
    Godt du må jule den lidt i forretningsøjemed! Du behøver ikke at tvivle på om tingene bliver taget godt imod, det er åbenlyst! Mange tanker herfra Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh fedt du også har en forbudt juleCD! Jeg elsker elsker elsker julen og er SÅ glad for at have en lovlig grund til at gå rundt og småjule lidt inde i mit hoved i hvert tilfælde :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg