Årets rengøring

De store har været hos Mormor og Morfar, lillebror har kravlet i måsen på os, og vi voksne har være travlt optaget af årets rengøring. Der er blevet ryddet op, tørret af, sorteret, smidt ud, vasket op og vasket ned. Det har faktisk været smadder hyggeligt. Og hold nu op det er skønt her bag efter! Anledningen til den store tur er at vi i morgen får besøg af Mette Helena fra Retrovilla. Hun skal tage billeder af vores lille Amagerplet. Hvor billederne ender og hvornår ved vi ikke, men vi er meget spændte på at møde Mette Helena i morgen og se hvordan hun vil gribe vores lille hjem an.
 





Kommentarer

  1. Ihh - gid det var mig der lige havde været den store tur igennem... I stedet er jeg startet op på nogle projekter, men intet fået afsluttet *suk*

    Spændende med det besøg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi snakkede om at vi skulle lave 4 faste kæmperengøringer om året, det er virkelig skønt, og det generer nye ideer og energi når ens hjem er klar parat til at lege i :)

      Slet
  2. Det bliver så spændende:-) Glæder mig meget til at høre om det, og ikke mindst til at se billederne - de kan jo kun blive smukke i jeres dejlige hjem!
    Kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhh Du sød! 1000 tak Pernille!

      Slet
  3. Hvor spændende, vil glæde mig til engang at se flere billeder fra jeres hjem. Nærstuderer altid billederne, når du lader os få et par glimt hjemmefra jer, for der ser SÅ hyggeligt og skønt ud, og med mange mange fine detaljer. Ps: Fed sidegevinst ved besøget at have fået gjort hovedrent! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du altså sød! Jeg skal nok vise billederne når jeg får tilladelse til det! Ellers må du jo komme en tur til København, så giver jeg en kop the! :)

      Slet
    2. Tager dig på ordet en dag :-)!

      Slet
  4. ihh hvor er det spændende! Er sikker på at der nok skal blive noget godt ud af alle de guldkorn som I har hos jer :-)
    God fornøjelse med det og fortæl endelig videre!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nola! Det var en rigtig god oplevelse! Virkelig sjovt at se hvad de bed mærke i og fremhævede :) Glæder mig til at fortælle dig mere :)

      Slet
  5. Hvor spændende!!!! Og kan godt forstå at hun kommer forbi, du bor simpelthen så fint og måtte da godt lige kigge på chr.havn og give et par tips ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh TAK Anne! Du siger bare til så kommer jeg forbi Chr. havn med ideer og kage, haps haps :)

      Slet
  6. FEDT Camilla, så spændende for jer! Glæder mig til at se hvor jeres lille skønne hjem ender en dag :)
    Smil fra Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia, ja det er spændende og se hvor de ender, og hvordan de ser ud i redigeret stand :)

      Slet
  7. Spændende du/i bor så fint og personligt :) glæder mig til at se jeres hjem i et magasin :D

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg