A book of secrets

Igår fik jeg post. Rigtig dejlig post, sådan noget post som man får alt for sjældent. Pennevennepost. Jeg er med i en pennevennegruppe på instagram. Vi sender breve og pakker til hinanden hver måned, det er skønt at blive overrasket, forkælet og inspireret! Igår fik jeg post fra Dorthe som ud over en inspirerende instagramprofil har en helt fantastisk blog. Jeg bliver nødt til at vise frem hvad Dorthe har lavet til mig.
Det er så go en ide til små forkælelsesgaver, fødselsdage i klassen hvor ungerne selv kan være med til at lave bogen, værtindegaver osv. Jeg ville ønske man kunne putte min bog i glas og ramme, men så går hele bog ideen lidt af den. Så den bliver lagt på et sikkert sted så jeg kan tage den frem og nyde, og blive inspireret!


Kommentarer

  1. Lækkert med gaver! Hvor er det fint og kreativt :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er nemlig bare så lækker og gennemført!

      Slet
  2. Dorthe er fantastisk. Rigig sød bog - må helt klart prøve den ide af, en dag ;O)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg