2 år og lækker Give away

Så er der gået to år. På dette tidspunkt for to år siden var der ingen der vidste at jeg havde oprettet en blog. Jeg hyggeskrev, kiggede på layout, læste andre blogs og sugede til mig. Det var helt ny og ukendt grund jeg havde sat mie ben på. Jeg havde ingen ide om at det ville ændre mit liv ret radikalt.
For to år siden vidste jeg ikke hvad serigrafi var. Jeg havde ingen kendskab til Anne Nowak.
For to år siden var jeg gået ned med stress og hungrede efter et sted hvor jeg kunne generere energi og livslyst. Det sted fandt jeg her i blogland og på Carlsberg hos Anne.
Igår havde jeg besøg af Tina fra OhDeer, i weekenden var jeg afsted med Dorthe fra by.bak, snart har jeg kaffedate med Nola fra lidt enkelt, jeg har planer om at rejse med Mette fra Differentia, jeg udvikler ideer med Denise fra Herligheder,  har hyggeaftale med Pernille fra Pescno, jamen altså, tænk at man kan være så rig! 1000 tak til jer alle sammen for jeres opbakning, skønne kommentarer, fantastiske inspiration, feed back og sparing. Jeg glæder mig til at se hvad det næste år byder på! Det kan kun blive godt kan jeg mærke!

Alt dette skønne skal fejres! Det skal fejres med en gave. Jeg har nemlig været så heldig at stå ved siden af de sødeste mennesker til Finders Keepers. Jewelry by Grundled, et lille firma med stort potentiale. Jeg forelskede mig i alle deres smykker og kunne slet ikke vælge så det endte med et hurtigt køb lige inden lukketid, og jeg elsker mit køb. Heldigvis ved jeg hvor de findes til en anden gang.
Du har nu muligheden for at vinde et valgfrit smykkesæt fra Jewelry by Grundled hvis du smider en kommentar og din email under dette indlæg, så trækker jeg lod torsdag den 7. november, 2 år og 1 mdr efter jeg oprettede min lille blog.
Du kan se mere til og drømme om hvad du vil vælge hvis du er den heldige lige her, her og her.
Mit køb. Den kan købes lige her hvis du ikke har tålmodighed til at vente til den 7. november.

Smukke eksempler på hvad du kan vælge. Se mere lige her





Kommentarer

  1. Sikke skønne smykker. Jeg deltager meget gerne.

    Stort tillykke med de 2 år :-)

    annasmorblogger@gmail.com

    SvarSlet
  2. Happy birthday! Utroligt som ens liv forandrer sig på et par år:-)

    SvarSlet
  3. Stort TILLYKKE med din blogfødselsdag!

    Jeg vil meget gerne deltage i din give away og håber, at lykken tilsmiler mig med en fin Tempus-halskæde i guld :)

    txtcdm @ gmail . com

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med bloggens fødselsdag!
    Det lyder måske lidt kliche-agtigt, men jeg er en studerende der ikke altid har råd til at forkæle mig selv. Jeg var til Finderskeepers i weekenden hvor jeg faktisk lige netop forelskede mig i smykkerne fra Jewelry by Grundled. Så det er jo en fantastisk mulighed for mig faktisk at vinde nogle flotte smykker. Jeg krydser i hvert fald fingre!
    Mail: MTthygesen@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Smukt, sikke en fin (tidlig) julegave man kan få sig. Stort tillykke og sikke langt man kan nå på 2 år! Mvh. Lisbeth M

    SvarSlet
  6. Sådan et lækkert smykke ville jeg gerne vinde
    beany@villevarn.dk

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med bloggens 2 års fødselsdag.
    Jeg vil enormt gerne deltage, ville være så fedt at vinde et smukt smykke.
    Min mail er camillatjaerby@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Den er bare så super fin! :-)
    - marlene171@gmail.com

    SvarSlet
  9. Tillykke med de 2 år :) dette indlæg og det du skriver viser lige netop hvorfor blogverdenen og instagram er så fantastisk. Glæder mig til at følge dig fremover :) mvh Kristina

    SvarSlet
  10. Tillykke med de to år - det er jo en fryd at følge med i dit skønne univers. Tager gerne mange flere år.

    SvarSlet
  11. Du har helt ret, blog- og IG verdenen ændrer ens liv....og jeg er lykkelig over at være en del af dit :-) Glæder mig vildt til vi snart ses ;-)

    SvarSlet
  12. Tillykke med de to år og alt det der er lykkedes for dig siden da!
    Skønt at høre!
    Lækker giveaway!
    Mvh Karina

    SvarSlet
  13. Kæmpe hurrra og tillykke med de 2 år og ikke mindst tillykke med alle de skønne ting der er hændt dig.

    Deltager mere end gerne- SÅ smukke smykker.

    Kærligst Kamilla/ tanteskaeg

    SvarSlet
  14. Super lækre smykker, jeg krydser fingre. Og tillykke med blog fødselsdagen.
    M.svendsen1981@gmail.com

    SvarSlet
  15. Øj, hvor smukt - jeg vil gerne være med (:

    Og tillykke med bloggen i øvrigt.

    Anne (truckerbarn @ jubii . dk)

    SvarSlet
  16. Tillykke med din blogs fødselsdag.
    Dejligt hvordan bloggen beriger ens liv, utroligt vi har kunne undvære.

    Sikke en lækker giveaway ;-)

    SvarSlet
  17. De laver de fedeste smykker! Er med glæde med i lodtrækningen ;-) Og tillykke med al den gode karma, der er fulgt med bloggen, det er sejt!
    trinekehlet@gmail.com

    SvarSlet
  18. Den er virkelig flot! Prøver lykken!
    Mvh Marianne
    mariannething@gmail.con

    SvarSlet
  19. Uh, de er så cool de smykker, jeg er meget gerne med :)

    Og tillyk med de to år!

    SvarSlet
  20. Hejsa

    Jeg var også forbi deres stand og synes de laver nogle fine smykker. Jeg vil meget gerne deltage.

    Mange hilsner fra Christina (christinakf@hotmail.com)

    SvarSlet
  21. Super flotte smykker! Og tillykke med bloggens fødselsdag :)
    Anne/anne.callesen@gmail.com

    SvarSlet
  22. Tillykke med fødselsdagen og hvad du har opnået på så kort tid... Nyder at følge dine kreative projekter:-)
    Meget smukke smykker!!!
    Fødselsdagsknus fra Tina: tibani66@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Stort tillykke med de to år! Og tak for al den inspiration, du giver mig :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  24. Huurrraaaaaaaaaaaaaaaaa, og tak for en fed blog med masser af god inspiration
    Hilsen helle (buen4140@hotmail.com)

    SvarSlet
  25. Stort tillykke ;-) deltager meget gerne. Vh Mie Buhelt miebuhelt@gmail.com

    SvarSlet
  26. Som tiden flyver... tillykke med blogfødselsdagen :-D
    Skøn give-away jeg gerne vil vinde...

    SvarSlet
  27. Åh en skøn giveaway - og 1000 gange tillykke med bloggens fødselsdag :D
    Malene (mvinter@vinterfryd.dk)

    SvarSlet
  28. Line Toftkjær Baltzer9. oktober 2013 kl. 16.36

    Wauw - så smukt! Du har så god smag - jeg tror jeg ville vælge den samme 'Tempus'-halskæde, hvis jeg bliver trukket. Eller også de fine 'Femininum'-øreringe :) En lille forsinket bryllupsgave til mig... jubii!
    Kh. Line (fra Uldum H.)

    SvarSlet
  29. Line Toftkjær Baltzer9. oktober 2013 kl. 16.37

    Og - en mailadresse: linetoftkjaer@hotmail.com :)

    SvarSlet
  30. Tillykke med blog fødselsdagen. Uh der er mange fine ting. Deltager gerne. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  31. Stort TILLYKKE :) fedt at nye venskaber og muligheder sådan åbner sig op ved at man selv åbner sig op❤️

    SvarSlet
  32. Tillykke med dagen :) Og sikke da en lækker give away du har fået lov til at udlodde.
    lisbeth@handmadebylisbeth.dk

    SvarSlet
  33. Stort tillykke med de to. Og sikken en lækker give away.

    Mvh helena

    SvarSlet
  34. Tillykke med fødselsdagen. Blogland er virkelig et berigede sted, og jeg har også fået mange gode venskaber og bekendte her i gennem. Skønt!

    Jeg faldt også pladask for de smukke smykker fra Grundled, og vil meget gerne være med i kampen.

    Det var hyggeligt at hilse på dig til FK, omend det blev kort. Du havde så mange kunder ;)

    SvarSlet
  35. Der skal lyde et kæmpe tillykke herfra med bloggen og alle de fantastiske ting, der har fulgt med. Jeg nyder at følge bloggen og dit kreative univers, som inspirerer mig.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  36. Stort tillykke:) jeg vil rigtig gerne være med!

    SvarSlet
  37. wow det er så smukt at jeg bare må deltage og xxx finger :-)

    Reklame-for-Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  38. STORT Tillykke med jubilæet :-) jeg ligger gerne en stor bunke lodder i pulje. Super flot giveaway.
    anjapetersen@sol.dk / ig anjanp_1976

    SvarSlet
  39. Tillykke med de 2 år og tak for sidst til Finderskeepers. Mvh Martin

    SvarSlet
  40. Sort tillykke, vil meget gerne deltage :)

    vh stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  41. Tillykke med de 2 år:-) Super lækker give away.

    SvarSlet
  42. STORT TILLYKKE med de 2 år.
    Jeg har nydt at følge med i din udvikling, helt fra første gang du var på Anne Nowaks workshop og så til nu. Det er fantastisk. Du er sk*** dygtig og fortjerner alt mulig ros, anderkendelse og succes med dine tryk!

    Jeg er selv vild med Grundleds smykker og deltager selvfølgelig gerne :)


    Kh.
    Rikke


    rikke-ankerstjerne@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Hvor er de bare smukke :-) og ikke mindst kæmpe stort tillykke med de 2 år :-)
    Mvh Mia F
    mia.henriette75@gmail.com

    SvarSlet
  44. Tillykke :) Jeg vil også meget gerne deltage. hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  45. Kæmpe stort tillykke med fødselsdagen. Det er jo en vild udvikling dig og din blog har gennemgået, og hvor har det og er stadig fantastisk spændende at følge med i. Tak fordi vi må. Kærlig hilsen Louise louiseengvang@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Fine fine sager :) Tillykke med blogfødselsdagen...

    SvarSlet
  47. Tillykke med de 2 år. Jeg huske stadig, da jeg får et år siden tilfældigvis fandt din blog og bestilte et tryk. Bad dig i øvrigt om at skrive dit navn på den :-)
    mettelindberg83@gmail.com

    SvarSlet
  48. Endnu engang stort tillykke :-)) Hvor var det godt, at du oprettede din blog, ellers var mine vægge bare og jeg ville ikke have udsigt til en spændende rejse og et fint bekendtskab. Tak fordi du deler Camilla. Kærlig hilsen Mette

    SvarSlet
  49. Tillykke!

    Julienellemann@hotmail.com

    SvarSlet
  50. Stort tillykke. Jeg ville sådan ønske at jeg havde kendt dig fra starten, elsker når man finder virkelige gode bloggere, uden nogle følgere. Man kan ligesom hjælpe dem du ved. Men ihvertfald stort tillykke.
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  51. Fede smykker... Vil da gerne vinde!!!
    Stine

    SvarSlet
  52. Tillykke! :-)

    Deltager

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Tillykke!
    Jeg vil meget gerne være med :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  54. åhh denne give away, vil jeg gerne deltage i. Tillykke med de 2 år og hvor er det bare en fantastisk blog du har dig, elsker at følge den.

    Simone
    sberiksen87@gmail.com
    medvingerbagud.blogspot.dk

    SvarSlet
  55. Tillykke med de 2 år:) Elsker at følge din blog og du laver jo også sååå skønne ting. Knuse elsker dem jeg har.

    Vil rigtig gerne deltage og håber at vinde denne skønne give away.
    Hilsner fra Tenna

    SvarSlet
  56. Vildt hvad livet kan tilbyde når man er modtagelig og klar til at bevæge sig ud af sin comfortzone... Jeg er fascineret af din historie og tænker at den kan være med til at sætte skub i tanker rundt omkring.
    Du er dygtig og jeg nyder at følge dig og din udvikling... Jeg købte et lille bitte påfugle print på 'Finders...' i Århus. - Tænker at den er springbrættet til at beslutte mig for hvilket af dine store print jeg skal bestille...synes det er svært. Held og lykke med det som venter forude...

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  57. De laver bare nogle super smukke smykker :) vil gerne deltage...

    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  58. Jaa, jeg vil så gerne vinde en af de smukke ting:)

    SvarSlet
  59. Elsker deres smykker, simple og smukke. Line
    l.bg@live.dk

    SvarSlet
  60. Lækre smykker og tillykke med bloggens fødselsdag. Tænk hvad der alt kan ske på 2 år!
    tina4ever19 @ hotmail.com

    SvarSlet
  61. Deltager :)

    Mvh. Anna K. Eriksen

    anna.k.eriksen@hotmail.com

    SvarSlet
  62. Jeg deltager med krydsede fingre! :-)

    SvarSlet
  63. Stort tillykke med de to år også fra mig!

    Og jeg vil da også krydse fingre for at jeg bliver den heldige vinder!

    /Gro
    grobird@hotmail.com

    SvarSlet
  64. Hvor er jeg glad for, at jeg nu kender til Grundled! Så fede smykker.
    Drømmer allerede om flere ting, men især denne lækre halskæde:

    http://grundled.dk/peach-triangle-necklace/

    /Heidi
    heidi1608@hotmail.com

    SvarSlet
  65. De er så flotte. Tak fordi du præsenterede dem for mig.

    SvarSlet
  66. Stort tillykke med blogfødselsdagen! Hvor er det bare nogle flotte smykker. Ville elske at vinde!! Krydser fingre og håber på god karma :D

    SvarSlet
  67. Stort tillykke med de 2 år - og krysser klart finge for lækre lækre smykke...

    SvarSlet
  68. Stort tillykke med de 2 år. Sikke nogle fine og enkle smykker, jeg er vild med dem.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  69. Det er sandelige nogle fine værker de laver. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  70. jep jep jeg er med' de er skønne de smykker

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    SvarSlet
  71. superfede smykker, og STORT tillykke :-)
    Jeg ønsker mig: http://grundled.dk/peach-triangle-necklace/
    Hilsen Louise Lerche
    louise.lerche@hotmail.com

    SvarSlet
  72. Tillykke med den vellykket blog!
    Håber jeg vinder dette smukke smykke!:)
    Amanda.olivia@hotmail.com

    SvarSlet
  73. Åååååh! Mega lækker giveaway. Og et kæmpe tillykke med de to år på en virkelig inspirerende blog. :) Held og lykke til alle. :)

    Kamilla.Nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  74. Sikke en lækker give away, og tillykke med blogfødselsdagen :)

    SvarSlet
  75. Sikke en lækker give away.. og jeg håber der er held ved den dato som du trækker vinderen.. For det ville være en super fødselsdagsgave til mig :o) lige på min fødselsdag :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. hov glemte lige min mail linda.boldreel@gmail.com

      Slet
  76. iiiiiiiiiiiii onsdags var det my:minmys fødselsdag! HURRA HURRA HURRA! Tralalalalalalala-lala-la-lala-lalalalalalala-med dejlig chokolaaaaade og kaaaager til! Altså jeg håber virkelig, du har fået bagt noget kage til at fejre - det var da slet ikke mærkeligt at du fik den vildeste kagetrang ovenpå en TO års fødselsdag. Det har fortjent mere end en vindrue :-D

    Kære Camilla. STORT tillykke. Det er så stor en fornøjelse at følge dig og se alt det du finder på. Jeg bliver så rørt når jeg læser din historie - du har i den grad lavet en fugl phønix og rejst dig fra asken. Det er super-inspirerende. Jeg glæder mig til at møde dig en dag. Lige pludselig :-)

    Kærligst
    tina

    SvarSlet
  77. Stort tillykke. Og sikke nogle smukke smykker!!

    Kh Trine (Trinestevn@yahoo.dk)

    SvarSlet
  78. Stort tillykke! Jeg må bestemt være med. De er sørme lækre de smykker.
    Krydser fingre og håber på lidt held :-)
    Hav en dejlig dag

    SvarSlet
  79. Tillykke med de to år! - og lækker præmie, men nogle super fine smykker! - krydser fingre...

    Malene Matzen
    www.malenematzen.dk
    malenematzn@outlook.dk

    SvarSlet
  80. Jeg ejer allerede nogle af deres smykker, men kan sagtens bruge et til!
    De laver så fine ting!
    Tillykke med de to år! :)

    SvarSlet
  81. Så elegant og jeg ved præcis hvem der skal have den, hvis jeg vinder :)

    SvarSlet
  82. Lækkert med nye smykker, håber og krydser fingre for at jeg bliver heldig :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  83. Stort tillykke med fødselsdagen. Og fine smykker, du har på højkant. Vil gerne deltage :-) soester-lagkage(a)hotmail.com

    SvarSlet
  84. Lækker lækkr give away - Stort TILLYKKKE

    Zirqes@gmail.com

    SvarSlet
  85. Tillykke med de to år - og tak for inspirationen :)

    mai_brittm (a) hotmail.com

    SvarSlet
  86. Lækre smykker. Og tillykke med fødselsdagen :)

    lorentsen22@hotmail.com

    SvarSlet
  87. Deltager gerne :)

    mette.clausen@me.com

    SvarSlet
  88. Tillykke med de to første år! Fantastisk hvad det kan give en at blogge, ikk?!

    Sikke smukke smykker - tænk hvis man kunne være så heldig..

    Kh. Louise
    dollsdarlings@gmail.com

    SvarSlet
  89. Tillykke med 2 års dagen! manjalindgrenhansen@hotmail.com

    SvarSlet
  90. Det er nogle vildt smukke smykker! Jeg krydser fingre :) Kh. Maria (maria-refsgaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  91. Stort tillykke med de to år. Det er så dejligt med ens blogvenner man møder i virkeligheden. Det er som om man har kendt dem i rigtig mange år.
    Jeg vil meget gerne være med i konkurrencen.

    frksmedblog snabela gmail punktum com

    - Sine

    SvarSlet
  92. Stort tillykke - det må være stort at kunne holde gang i sin blog i to år.

    VH Trine
    trinekofod (a) yahoo com

    SvarSlet
  93. Tillykke med de 2 år med bloggen som jeg elsker at følge. Er helt pjattet med Grundleds fine sager og krydser fingre at jeg er den heldige.
    rikkeoesteroe@hotmail.com

    SvarSlet
  94. Stort tillykke med bloggen
    Lki@lobe.dk

    SvarSlet
  95. Ih, der findes så mange fine ting. Jeg tror, at det må blive disse
    http://grundled.dk/wooden-arrow-earstuds/
    Og tillykke med bloggen.

    Louise Jørgensen - louise.reenberg@live.dk

    SvarSlet
  96. Smukke smukke sager. Og tillykke med bloggen.

    Lisa // Lille Lisas Univers // lisa.s.hansen(a)live.com

    SvarSlet
  97. Emma Hertzum

    emmaseenandbeen@gmail.com

    Så lækker giveaway, og tillykke med bloggen!

    SvarSlet
  98. Tillykke!
    Og jeg vil også gerne deltage.. coschulz@gmail.com

    SvarSlet
  99. Stort tillykke! Og hvor er de dog flotte. Jeg vil rigtig gerne være med...lindknud@jensen.mail.dk

    SvarSlet
  100. Tillykke!
    Uhh, hvor ville jeg gerne vinde Superlativ, Aktiv eller Apposition...
    Mvh. Kathrine W (kathrine_w@hotmail.com)

    SvarSlet
  101. Jeg er vild med Superlativ og positiv.. :)
    Tillykke med bloggens fødselsdag..
    Min er næsten helt ny, måske du ville kigge derind?
    http://littlehouseinthecountryside.blogspot.dk/

    SvarSlet
  102. Tillykke med fødselsdagen:-)
    Mvh Sisse
    Sizze86@gmail.com

    SvarSlet
  103. jeg vil rigtig gerne deltage!

    SvarSlet
  104. Hov, den give away har jeg slet ikke opdaget. Har jo allerede ønsket tillykke med blogfødselsdagen :-) Jeg ønsker mig Futurum halskæden :-)

    SvarSlet
  105. Tillykke med blogfødselsdagen og sikke en flot giveaway :-)

    kh Mariahummelmose@gmail.com

    SvarSlet
  106. Jeg havde ikke set du har en give away kørende og så lige med Grundled! Så smukke smykker :) jeg elsker verbal! Og mange andre.. Tøhø

    SvarSlet
  107. Skønne smykker.
    Jeg kan slet ikke vælge i mellem alle de herligheder.
    lehto77@hotmail.com

    SvarSlet
  108. Stort tillykke med din blogs fødselsdag!
    Jeg har for nyligt opdaget din blog og dig på Instagram, og du er en daglig inspiration til at turde springe ud i flere ting! Jeg glæder mig til at læse og se meget mere!
    kamilla@vintherr.dk

    SvarSlet
  109. Kæmpe stort tillykke med de to år der er gået og den udvikling du har været igennem. Det er virkelig stærkt gået!
    Det er da nogen fantastisk smukke smykker...især de forskellige øreringe. Mums. Jeg vil da ikke sige mig fri for at drømme om at vinde denne lækre præmie 😉
    Min mail er riewellendorph@gmail.com

    SvarSlet
  110. Synes smykkerne er vildt smukke!
    Katrine_kofoed@hotmail.com

    SvarSlet
  111. Jeg er med.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  112. Hvor er det bare nogle fine smykker. Stort stort tillykke med de 2 år :) Det er da skønt!
    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  113. Deltager gerne i konkurrencen

    FreyaLaursen@gmail.com

    SvarSlet
  114. Stort tillykke med de 2 år :-)
    Jeg er vild med den guld kæde på billedet :-)

    SvarSlet
  115. Uh jeg har haft kig på deres smykker så længe! ønsker mig sådan ca. dem alle sammen.. kommer til at eje nogle af dem uanset, men ville være fedt at vinde en her :) Tillykke med 2 års fødselsdagen

    SvarSlet
  116. Stort tillykke med de første 2 år! De smykker er godt nok fine<3

    SvarSlet
  117. Vil vildt gerne deltage og helst vinde :-)
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  118. Stort stort tillykke med de to år. Vil meget gerne deltage.
    Mvh helena

    SvarSlet
  119. Deltager!
    Mvh. Anna K. Eriksen
    anna.k.eriksen@hotmail.com

    SvarSlet
  120. Hurra og tillykke med de 2 år. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  121. Super fedt :) tillykke med de 2 år :)
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  122. Tillykke - Deltager :-)
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  123. Tillykke med de 2 år :-). Jeg vil meget gerne deltage :-)
    katrine_poulsen89@hotmail.com

    SvarSlet
  124. Kæmpe tillykke med de to år!! Jeg gad ihvertfald super godt vinde din lækre giveaway :-)

    /Heidi
    heidi1608@hotmail.com

    SvarSlet
  125. Skøn blog og rigtig fine smykker . Jeg vil rigtig gerne deltage :)
    Mange gange tillykke med de 2 år - håber der kommer meget fremover :)

    Ismu11ab@student.cbs.dk

    Mange Hilsner
    Isabella

    SvarSlet
  126. Fine smykker!

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  127. Det er så dejligt at læse, hvordan et mere eller mindre tilfældigt møde kan ende med så megen kreativ virkelyst. Stort tillykke med blogfødselsdagen - det er en fornøjelse at følge dig, og jeg glæder mig over at have en af dine fine guldsmede hængende på væggen til at sprede glæde og varme her i efteråret.

    Vh Katrine

    SvarSlet
  128. ihh stort tillykke. jeg vil meget gerne deltage-.
    dittewinther@hotmail.com

    SvarSlet
  129. Stort tillykke!!!

    Og wow en præmie... de smykker er så smukke!!

    Kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  130. Stort tillykke, og hvor er det da nogle flotte smykker :)

    mia_zafir@hotmail.com

    Mia Oxholm - http://feminista.dk/

    SvarSlet
  131. Hvor er de altså fine! Jeg deltager :)
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  132. Tillykke med fødselsdagen. Jeg deltager gerne.
    ravnmann@gmail.com

    SvarSlet
  133. Smukke smykker! Og tillykke med de 2.. ;)
    belle3890@gmail.com

    SvarSlet
  134. Tillykke, tillykke!

    Deltager - sikke fine smykker!

    xx, nina - hofdinghoff@gmail.com

    SvarSlet
  135. Hvor er de fine :)
    henriksenhelle@gmail.com

    SvarSlet
  136. Tillykke!

    De smykker er simpelthen for lækre. Hvis ikke jeg vinder, har jeg da et ønske (eller måske flere) til jul ;)

    Signe_n_a@hotmail.com

    SvarSlet
  137. Hvor sejt at du har overvundet stressen og fundet tilbage til livet. Smukke smykker, dem vil jeg gerne vinde:-)

    SvarSlet
  138. Tillykke :) Jeg vil også meget gerne deltage. :)
    n.regina59@gmail.com

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg