Spurten er sat ind

Om en uge er jeg ankommet til Århus og sidder sikkert i min mosters hyggelige hus og spiser aftensmad. Jeg har sikkert sommerfugle i maven og spænding på fuld skrue. Lørdag kl 9.00 skal jeg nemlig mødes med Dorthe fra byBak foran Godsbanen. Vi skal på Finders Keepers, ikke for at spendere familieformuen, men for at stå på den anden side af standen. Jeg glæder mig så meget til at opleve stemningen og forhåbentlig hilse på en masse af jer ( hvis i tør give jer til kende).
Jeg skal jo også have lidt lækkert med, og pga min dumme hånd og lange bestillingsliste er jeg ikke kommet igang med at trykke til den weekend endnu. Men jeg når det nok. Igår hentede jeg som sagt mine nye rammer og dem har jeg netop afprøvet. I mine øjne består de til UG. Trykkene bliver lige som jeg havde set dem for mig inde i hovedet. Så jeg er glad.
Nu skal der bare trykkes amok de næste dage, og så drager jeg til Århus!
Parat, start, TRYK!



Kommentarer

  1. Hvor er de fine! Jeg håber virkelig jeg kan nå forbi søndag - selvom du jo nok har udsolgt til den tid ;o)
    Håber I får en fantastisk weekend og et godt salg. Kh. Pia

    SvarSlet
  2. Som sagt får jeg kraftig hjertebanken af de nye meget fine tryk. Glæder mig til at se både dem og dig ;-) knus Mette

    SvarSlet
  3. Glæder mig til at møde dig i min dejlige hjemby

    SvarSlet
  4. Virkeligt smukke! Jeg misunder dig kun lidt at du skal på Finders Keepers ;) Håber i får en fantastisk weekend i det Aarhusianske. Er sikker på at jyderne tager godt imod jer :)

    SvarSlet
  5. Håber sådan jeg når at kigge forbi, det er alt for mange år siden jeg har set dig i Århus! Pøjpøj med hånden og amok-arbejdet :-)
    http://m.youtube.com/watch?v=bfQJwTDquM4&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DbfQJwTDquM4

    SvarSlet
  6. hvor er de blevet flotte :-) Misunder dig rigtig at du skal på FindersKeepers, der kunne jeg også godt tænke mig at gå rundt og snuse ;-)

    SvarSlet
  7. Er vild med kobber printet :) Super flot!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg