Sådan skal den ged barberes....

eller påfugl skæres.
Min hjerne arbejder på højtryk i øjeblikket for at finde på, udvikle og videreudvikle ting som ikke kræver den store afvaskning. Dels for at udfordre min ammehjerne som helt sikkert har godt af lidt motion, men mest for at skåne min hånd. Her til aften har jeg, ud over at skære smykker, skåret en lille påfugl. Den er blevet rigtig fin og kan kombineres på mange måder, nærmest efter humør. Måske den hullede fætter også bliver sat i produktion. Det var i hvert tilfælde hyggeligt og oplagt at sidde i efterårsmørket ved stearinlysets skær og skære!



Kommentarer

  1. Det ser da helt vildt godt ud på en farvet baggrund :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg synes også det virker rigtig godt :)

      Slet
  2. Nogle gange tænker jeg om der findes noget krea-værktøj du ikke ejer :-)

    SvarSlet
  3. Super fin, kan du ikke skære den fri i omridset, så den kan hænges op? Så fanger den jo lyset gennem hullerne og vil være ret så fin tror jeg :-) Håber det går bedre med hånden :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi, det har jeg faktisk også lavet, mangler bare en dag med godt vejr til at tage et billede af den :) Hånden har det bedre, jeg skulle nok kunne trykke et lager til Finders Keepers :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg