Prikker og streger

Eller "Cirkler og Streger". Til oktober har vi "Prikker og Streger" event i Workshop Copenhagen. Et tema vi har valgt og som alle vi kunstnere så kan udfolde os ud fra. Det hele kulminere med fernisering og tjuhej i butikkerne, så hold øje med os på facebook og instagram I er nemlig alle inviteret. Jeg har valgt at fortolke temaet som store prikker (cirkler) med streger inden i. Jeg har trådt vande længe mht nye tegninger og dette var virkelig en fed udfordring. Jeg er selv ganske tilfreds med udfaldet og sender det hele afsted til belysning idag. Så glæder jeg mig til næste uge, hvor jeg kan afprøve mine nye rammer og se om det ser lige så fedt ud i virkeligheden, på tryk, som det gør inde i mit hoved.



Kommentarer

  1. Flot :) Hvad betyder "belysning" (ja, jeg kender ikke lige den term :-P)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Tak! Belysning er den proces der sker for at mine motiver kan komme over på de trykkerammer jeg benytter til mine serigrafitryk. Det er lidt besværligt og fylder, så jeg foretrækker at sende det afsted til en som kan sit kram :)

      Slet
  2. Hold da k***, du ryster da bare nye tegninger ud af ærmet.
    Er vild med det (ok måske ikke så meget "kryds og tværs) men de tre andre kunne alle blive et hint.

    Det kunne også være fedt med en kombo af de to nederste. Altså flere cirkeler på samme ark i forskellige størrelser med de to motiver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak Christina. Tænker også at der skal trykkes flere på nogen af papirerne :)

      Slet
  3. Den nederst til venstre er fuldstændig fantastisk. Se at få trykt den i en fart ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Anne, den bliver trykt fra næste uge, glæder mig vildt til at se den på papiret :) Har lige hængt originalen op, endte med at blive så glad for den :)

      Slet
  4. Jeg tror det bliver rigtig lækkert...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Det håber jeg i hvert tilfælde :)

      Slet
  5. Jeg kan, se jeg bliver nødt til at finde plads på væggene til nogle nye tryk :-)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig så meget til at hilse på dig live om 2 uger :)

      Slet
  6. Svar
    1. Ihh altså! 1000 tak skal du have :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg