Penneven

Da jeg var lille var det lig med hygge når jeg måtte få et Anders And blad, Wendy blad eller hvad jeg nu havde alderen til. Jeg elskede at læse pennevenne siderne, alle de små "ansøgninger" der var sendt fra jævnaldrene piger. Jeg drømte tit om at sende breve afsted til Christina, Louise, Ida, Kathrine og Anne, men gjorde det aldrig. For en måneds tid siden blev der sendt en "ansøgning" ud på instagram om at være med i en pennevenne gruppe. Denne gang turde jeg række hånden op og melde mig til. Jeg har modtaget 2 breve allerede og jeg har endelig fundet ud af hvad jeg skal sende ud til de første 4. Jeg vil ikke afsløre for meget, men kan sige at det er en flig af mit krearum jeg sender ud i verden og håber at det bliver godt modtaget.
Den smukke kæde og de fine enkle armbånd har jeg fået idag fra annasmorblogger. Hvor er det fedt at få øjnene op for nye blogs som skal læses igennem og samtidig blive så forkælet. Pakken landede på den helt rigtige dag hvor overskuddet har været i bund og jeg skal være smuk og klar til fest i morgen hvor vi fejre min lille gut. Endnu engang 1000 tak Susan.

Et lille glimt af hvad jeg bare mangler at pakke ind og få afsted med posten! Jeg lover det sker som det første mandag morgen når posthuset åbner!

Kommentarer

Populære indlæg