Noget helt nyt

Jeg har fået eksem på den ene hånd, dette betyder at jeg ikke kan trykke lige så mange tryk om dagen som jeg gerne ville, hvilket betyder at jeg bliver rastløs. Derfor gav jeg mig selv en idetur idag og tog ud i det ganske land med lidt penge på lommen og et åbent sind. Jeg kom bl.a. hjem med krympeplast og skæreplade. Hele min eftermiddag er gået med at skære og smelte øreringe. Det er meningen at de skal kunne sidde både foran og bag ved øret. Jeg er rigtig tilfreds med resultatet og glæder mig til at tage dem med ned i butikken. Ikke to er ens, man kan sagtens lave et sæt, men jeg sælger dem én og én helt unikke og helt deres egen. På billederne har jeg brugt en af mine egne små ørestikker, i morgen tager jeg ind til byen og køber fine stikker til salg.



Kommentarer

  1. De er super fine.
    Heidi Vandal laver faktisk noget der minder rigtig meget om dem http://www.amioamio.com/da/butik/stregleg/produkter/?sectionId=2028
    (og i øvrigt også nogle megafede illustrationer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ;) Hvor er de fine dem hun laver! Og ja mega fede illustrationer :) Håber i alle 3 har det godt!

      Slet
  2. Fine, men ØV DA med det eksem... hvor længe er du mon handicappet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg håber at hvis jeg giver hånden lidt ro at det kun er et par uger. Men jeg trykker da lidt hver dag ;)

      Slet
  3. Hvor er de fine - men nej, hvor surt med eksem, håber du vender tilbage som trykker igen snart ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg trykker skam stadig! Men ja det er brand surt! Men man må lide for skønheden selv den på papir ;)

      Slet
  4. Så lækkert. Træls med eksem dog!! kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria, tænker at de skal til salg nede i butikken, bare for at prøve dem af :)

      Slet
  5. Jeg er helt vild med den første hvor er den bare super fed!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den havde jeg så lige pakket til dig, hvorefter jeg sætter min på pakken og knækker skidtet! :(

      Slet
    2. Hehe hvor er du sød. Din numse var bare hjælpsom og det var dens måde at fortælle dig på at jeg slet ikke har hul i øret :-) jeps kyllingen her har aldrig turde få det gjort :-)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg