Når katten er ude

Mens jeg holdt skansen i Boxland i weekenden, hjalp mine søde svigerforældre hjemme. Min svigerfar er sådan en der kan alt, især hvis man spørger min mellemste, hun vil gerne kunne lige så meget som farfar, for han kan ALT. Der blev sat lamper op, og min mand og svigerfar fixede lige en plade som passer perfekt ned over vores to vasketøjskurve. SMART! Så nu har jeg rullende afsætterbord når jeg står og trykker. Man må sno sig sagde ålen, og det bliver man god til når man bor småt! Vi udnytter alle de muligheder vi har, og jeg elsker det!
På mit nye rullebord kan i se noget af det jeg kom til at købe ude i Boxland i weekenden. De flotteste tal-stempler fra 0-9. Jeg ved ikke hvad jeg skal bruge dem til endnu, men jeg er vild med dem.



Kommentarer

  1. Hold fast de er fede de stempler - dem havde jeg nok også købt hvis jeg havde været der ;0)
    Skønt med en god familie til at hjælpe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er fantastiske, ved slet ikke om jeg får dem brugt, men synes bare de er smukke at se på :) Og ja det er fantastisk med Farfars hjælp :) mens Farmor hygger med ungerne. En god kombi!

      Slet
  2. Lækker arbejdsplads og smukke stempler!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker mit arbejdsrum! Det er en gave at ha fået plads til det i vores lille lejlighed! Og ja stemplerne tror jeg vil pynte rigtig godt selv hvis jeg ikke får dem brugt :)

      Slet
  3. Det er godt med lidt handyfolk i familien!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er uundværligt og Farfar har virkelig hænderne skruet rigtigt på! :)

      Slet
  4. Dejligt med et par håndværker der kan, da min far levede, var det ham, vi altid ringede til, når der skulle ordnes noget ;O)
    Min mand er bedst til at svinge potter og pander i køkkenet, men det er jo heller ikke så ringe endda ;O)

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er absolut heller ikke dårligt med en der kan trylle i køkkenet! Min mand har bedt om at komme i "lære" hos sin far så hans viden ikke forsvinder når den tid kommer om mange mange år!

      Slet
  5. Det ser så fint ud! Jeg er vild med dit krearum:-) Savner at trykke der sammen med dig:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Det er nemlig verdens hyggeligste rum ;)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg