Jeg skal bare liiige...

trykke en enkelt mulepose. Bare lige inden jeg skal sove. Det var da en underlig lyst, men ikke desto mindre den lyst jeg fik efter at have børstet mine tænder til aften. Jeg synes faktisk at den blev rigtig pæn, så jeg håber at jeg får tid til at trykke et par eller 5 til at tage med til Finders Keepers i Århus i weekenden!
Og så liiiiige to mere med de nye rammer. Ikke dårligt hvis jeg selv skal sige det. Nu skal jeg lige se dem i dagslys inden jeg beslutter mig for om det er noget jeg gør. Sov godt! 

Kommentarer

  1. Ser rigtig godt ud!
    Manja

    SvarSlet
  2. De ser i hvertfalde godt ud i nattebelysning :-)
    KH Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! tror også jeg godkender dem i dagslyset :) Nu skal jeg bare finde tiden :)

      Slet
  3. De er da blevet rigtig gode. Dem kan du sagtens tage med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Håber jeg får tid til at trykke lidt flere inden fredag :)

      Slet
  4. Nå ja man skal jo smede mens lysten er der... eller noget. Om det så er før eller efter tandbørstningen. Jeg er helt vilde med dem og er sikker på at de vil blive en kæmpe succes i Århus.
    Kh Line

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg