HEKTØJ

Da Ellen var helt lille, for ca 7 år siden købte vi den fedeste hættetrøje til hende, da hun blev lidt ældre købte vi en til og en mere. Vi var helt pjattede med dem. Hun var verdens sejeste mus når hun tumlede rundt i vuggestuen. Vi flyttede til Amager og grundejerforening med eget loppemarked. Her så vi at, til vores held, boede vi på samme vej som Sofie der lavede netop de hættetrøjer vi havde forelsket os i. Alle hendes skønne ting blev solgt til spotpris, den sommer vi flyttede her ud, så vi købte til børn i alle aldre, selv manden min blev ekviperet. Tøjet bliver ikke lavet mere og det er vi nogen der er meget kede af. Til min store fryd havde Sofie besluttet sig for at sælge det sidste lager idag ude i boxland hvor jeg tilfældigvis også hyggede mig sammen med Denise fra Sirlig. Og lige der midt i Sofies box hang en kjole, lige til mig. Den kom på med det samme og jeg elsker den! Den er så lækker i kvaliteten og  har så lækre detaljer at jeg bliver glad helt ned i maven. Jeg ved at tøjet holder godt for begge mine tøser har brugt det, og barn nr 4 i arvefølgen bruger det nu. Sofie sælger de sidste skønne rester via sin instagram profil som hun oprettede idag mens vi frøs i boxland. Nu laver sofie super fede sko som kan ses lige her. Vi håber stadig at Sofie en dag laver tøj igen. Ind til da slider vi det op vi har.

Kommentarer

  1. Shit det er nogle pæne sko!!! Hvor kan man dog købe dem?! I need! :D også total labre kjoler

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg mener at man kan følge et link inde på deres hjemmeside og kommer til de steder hvor man kan købe dem :)

      Slet
    2. Nu har jeg ledt og ledt, men kan bare ikke finde det link :( kan du se det?! Hvis ja, vil du så ikke sende et link? :)

      Slet
  2. Lækkert tøj. Lækre sko :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg