Det er den tid på året

Når sommeren er over, og efteråret rigtig får fat, så får jeg som regel en mindre identitetskrise. En slags gå i hi. Hvad-skal-jeg-være-når-jeg-springer-ud-igen-til-foråret-agtig-krise. Eller krise er måske så meget sagt for jeg elsker efteråret, jeg elsker at tænde lys, putte under tæpper, spise gryderetter og hygge inde døre med kreative syslerier. Men jeg kan også mærke at jeg går i hi og venter på at springe ud når solen igen tager magten. Jeg skal endnu engang finde ud af hvor jeg og My:minMy er på vej hen. Ind til videre har My:minMy fået kolon da mange havde svært ved at læse hvad jeg kalder mig. Min bror hjælper mig med at lave en ny blog med tilhørende shop, så lidt sker der allerede.

Efter min weekend i boxland sammen med Denise har jeg igen fået lyst til at tegne, og til at tegne nyt. Det var fedt at få noget kollegialt sparring så jeg kunne se at mine tanker ikke var helt hen i vejret. Jeg har fået mange af mine nye ideer ned på papiret og jeg glæder mig til at vise jer dem rigtigt når de er blevet trykt. I første omgang sender jeg mine tegninger afsted til belysning i morgen og så skulle jeg gerne være klar til at trykke så jeg kan få de nye motiver med til Finders Keepers i Århus den 5.-6. oktober. Samme weekend fylder bloggen 2 år, så mon ikke jeg finder på et eller andet spændende til den weekend.
Det var lige en masse sludder, min eftermiddag idag bruger jeg i butikken i Thorshavnsgade, her er lidt stille pga regnen så der er masser af tid til tanker.
Ny header, nu med kolon og fingeraftryk, eller noget. Lille udsnit af nyt tryk som kommer med til Finders Keepers i Århus.

Kommentarer

  1. Det ser så fint ud alt dit nye!!! Skulle lige have vist at du holdt til i Workshop i dag - så havde jeg kigget forbi til en sludder :) Det må blive en anden gang...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Tina, jeg giver et pip næste gang jeg sidder her ude :)

      Slet
  2. Jeg tænkte først at det var årringe på en træstub og ikke et fingeraftryk, men nu kan jeg da godt se det ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Den oprindelige tegning som er sendt til belysning er faktisk årringe :) Men da jeg beskar motivet til min header synes jeg det lignede et fingeraftryk :)

      Slet
  3. Nyt-gammelt, farverige-sort/hvid....... Elsker alt fra din hånd no matter what!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh Heidi hvor er du sød! Det betyder rigtig meget for mig!

      Slet
  4. Svar
    1. 1000 tak Marie! Det er jeg glad for at høre!

      Slet
  5. Jeg glæder mig til at se dine nye ideer omsat til tryk! Og hvor fedt med Finders keepers, der kommer jeg nemlig forbi :-)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhh hvor skønt! Det var netop det svar jeg håbede på! Glæder mig til at møde dig! Og ja så glæder jeg mig også til at se mine nye streger på tryk, det er altid sjovt at se om det man har i hovedet også er fedt når det ligger færdigt :)

      Slet
  6. Fingeraftryk? Jeg tænkte snit i en træstamme... Men uanset hvad: Godt ser det ud!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg