5 år, så kan man alt! Næsten da.

Igår fejrede vi mellemstemusen. Hele 5 år var der at fejre og endnu engang gik jeg rundt og var sentimental, lykkelig og fik sug i maven over alle de små øjeblikke der er at tænke tilbage på. De står sikkert meget tydligere i år fordi jeg lige nu har en lille gut der minder mig om de store små ting i livet. Lykken ved babygrin, pludren, de første kravleskridt, og den helt hengivende kærlighed.
Da Astrid stod op i går kunne hun ALT, nu skulle vi ikke længere putte hende, hun ville ikke græde når hun fik vasket hår og hun kunne børste tænder i 2 min og en masse mere. Der blev dog skruet ned for egne forventninger efterhånden som tingene dukkede op, og hun undskyldte med at hun jo også kun lige var fyldt 5 år.
Astrid fik nogen rigtig gode gaver, hendes største ønske og lidt forskelligt hun ikke vidste hun ønskede sig. Hun nød at åbne alle gaverne og kunne ha brugt dobbelt så lang tid på at studere indholdet hvis ikke det var fordi hun skulle nå det inden Ellen skulle i skole.
Dam trolde til samlingen, Skatertøj til hendes bamse som hedder Bombe, Dyrehospital fra B-toys og hendes største ønske en Lynet McQueen fjernstyret bil. Hun har også fået et kasseapparart og en badedukke

Henne i børnehaven blev hun også fejret og fik en dejlig bog med tegninger fra alle vennerne og nogen hun selv kunne udfylde. Hun trakterede med piratkage som min svigerinde havde kreeret. Kagen vakte vild begejstring og vi var meget stolte af Tante Mette! 
Jeg nåede at få Astrids fødselsdagsdug færdig med stor hjælp fra min mor, det var dejligt endelig at kunne ligge den på, slut med dårlig samvittighed! Nu har jeg sat mig et mål, at Erik har sin dug inden han fylder 4 år! Det burde jeg kunne nå! Især hvis min mor hjælper ;)




Kommentarer

  1. Åh ja, man græder, når man får vasket hår, når man er lille. Det havde jeg helt glemt! Fornemmelsen af shampoo i øjnene. Tårer og snot.

    Jeg elskede også kasseapperater, da jeg var lille. Alt til at lege butik med, faktisk. Måske hun også er lidt inspireret af sin mor :-) I hvert fald: stort tillykke til hele jeres familie, store som små!

    Og TUSIND tak for din jubilæumsfødselsdagssang inde hos mig. Jeg blev simpelthen så glad og rørt mens jeg sad og sang alle musik-lydene højt for mig selv. Men hey, det er jo ikke første gang, at jeg bliver rørt over dine kommentarer. TAK for dem og for dig. Du er en stjerne!

    KH
    tina

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak for din hilsen! :) Dejligt du også kom igennem alle instrumenterne, det gjorde jeg også mens jeg skrev :) Jeg er særlig glad for når man når til saven! All time favorit instrument!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg