Tilfældighedernes spil

Ofte opstår det nye og spændende i kaos, det fantastiske sker ikke fordi vi jagter det men ved et tilfældigt møde. Jeg har haft fine møder denne sommer som alle er kommet i stand ved tilfældigheder og en lille smule frækhed. Det er fantastisk og jeg byder alle de tilfældigheder velkommen som venter på mig hvis det er sådan tilfældighederne udformer sig.
En anden tilfældighed er de nye farver i mine tryk. Restefarver, når jeg om aftenen tager skeerne op og ikke orker at gøre dem rent med det samme samler der sig et fantastisk farvespil på bunden af bøtten. Disse farver kan jeg trykke med to gange inden de er blandet for meget. Det er fantastisk at se hvad der dukker frem, det er på ingen måde muligt at forudsige hvordan resultatet bliver. Det er skønt og det har givet mig den legende dimension til mit trykkeri igen.
Alle mine tryk kan frem over købes her hvor jeg løbende ligger nye tryk op. Du kan læse mere om muligheder og priser her.




Kommentarer

  1. Hold nu op Camilla!!! De der multicolor påfugle er SÅ lækre...
    Og det er så fedt, når tilfældigheder går, at man får nye kontakter. Tro mig... det elsker vi også

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh TAK Heidi! Tror også der skal laves lidt flere til efterårets forskellige markeder :)

      Slet
  2. Påfuglene er helt fantastiske fine i farvespillet.
    Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, det er fantastisk at lege med de farver som så samtidig har deres helt eget liv :)

      Slet
  3. Skønne farver!!! Tilfældige mønstre og bekendtskaber, hvor herligt og vigtigt det er :-)
    Er vild med dine nye multicolor tryk :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er jo en af mine tilfældigheder :) og jeg er SÅ glad for det!

      Slet
  4. Jeg elsker også de magiske nuancer i 'resterne'.
    Og i dine tryk bliver det super fint.
    Thea

    SvarSlet
  5. Jeg er helt vild med påfuglene:-) Wauv, de er flotte!
    Kh Pernille

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg