Ny shop

Jeg har lavet en ny midlertidig shop ind til jeg finder den helt rigtige shopløsning for mig. Jeg har lagt den på instagram og du kan finde den ved at følge dette link: MyminMyShop


Her vil jeg ligge de tryk ud som kommer til salg. Skriv en kommentar til billedet eller send mig en mail på kontaktmyminmy(snabela)gmail.com


Hvis du ønsker andre motiver eller farvekombinationer end dem der p.t. er til salg så send mig en mail. Det koster 50 kr ekstra hvis jeg skal costumize et tryk men jeg gør det meget gerne.


Priserne er:


A4 1 farve: 200,- +50,- for valgfri farve
A4 2 eller flere farver: 300,- + 50,- for valgfri farvekombi


A3 1 farve 300,- + 50,- for valgfri farve
A3 2 eller flere farver 400,- + 50,- for valgfri farvekombi


Hjorten sælges kun på bestilling og koster 540 kr den måler 50X70 og kan trykkes i alle regnbuens farver.


Alle tryk sendes fremover portofrit i Danmark


Kommentarer

Populære indlæg