Nogen gange sker det...

at man bare lige må tage en ekstra uges ferie. Vi fik den fantastiske mulighed for at tage til Nordsjælland og passe mine forældres smukke hus og søde hund mens de så til gengæld tog de store på campingtur til Fyn. Win win. Manden min fik 2 ekstra feriedage vi fik lov til at låne Farfar og Farmors bil en uge mere og så dyttede vi ellers afsted nord på. Det har været helt fantastisk! 100% nydning af lillebror, hinanden, naturen den gode mad og Helsingør og Helsingborg. I forvejen har vi haft den skønneste sommerferie og så sådan en ekstra uge til ren afslapning og forkælelse!! det er bare i orden. Men nu er det også slut. Nu venter en eftersommer og et efterår med tryk på! Jeg skyder det hele igang i morgen med en forhåbentlig fantastisk dag sammen med Nola som du kan følge både her og her.

Og husk at jeg er kommet til at slette alle mine mails en dag jeg var i rengøringshumør. Så send mig fluks en ny hvis du mangler at høre fra mig.






Kommentarer

  1. Det lyder som nogle dejlige dage. Og som altid er det skønne billeder :-)
    /tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var lige prikken over det berømte i for denne sommer! :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg