Mine smukt brugte lamper

Jeg har en svaghed for lamper, smukke lamper, gamle lamper, lamper med historie, lamper med kant. Jeg har "desværre" også verdens bedste lampe pusher her på Amager. Laura som har butikken Smukt brugt på Amagerbrogade 201. Jeg har efterhånden købt en del lamper hos Laura. Otte for at være helt nøjagtig. Og jeg tror ikke jeg har købt min sidste endnu. Igår var mine svigerforældre forbi og hjalp med at hygge og sætte lamper op. Fire styks blev det til denne gang. Tre smukke sølvlamper med messingbund er sat op i køkkenet og min absolutte favorit, den gule glaslampe er hængt over spisebordet og passer perfekt til den gule dør og det gule gulv.




Kommentarer

  1. God stil i lamper, - og fantastisk med genbrug :)

    // Rikke //

    SvarSlet
  2. Der ser så skønt ud hos jer! Jeg er vild med den gule lampe, den er jo som skabt til jeres hjem :-) Fedt med en lampepusher tæt på, der har så fint et udvalg. Køkkenlamperne er godt nok også fine, hvordan mon de ser ud nedefra? Og selv tak, det var altså så lidt, og rigtig hyggeligt at gå og købe lidt ind til dig.

    Mange hilsner herfra
    Mette

    SvarSlet
  3. Det er så fint med de gamle lamper. Det skaber så god stemning midt i alt det nye... god stil hos jer!
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er pjattet med de gamle lamper :) Og tak for dit kompliment, synes også der er skønt her hjemme :)

      Slet
  4. Kombinationen af nyt og brugt kan virkelig bringe det bedste frem i begge dele.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg