Min første dag i boxen

Igår var første gang jeg skulle stå "in a box" sammen med en af de skønne kvinder fra vores designfællesskab af samme navn. Jeg havde den udsøgte fornøjelse at tilbringe hele dagen sammen med Ditte fra Fragment. Det var virkelig hyggeligt at stå i boxen trods efterårsvejr og kolde tær (hi hi det rimede, jeg havde slet ikke kolde tær) og jeg glæder mig til de to weekender i september hvor jeg skal stå sammen med Denise fra Sirlig og Pernille fra Pescno. Der ud over er der jo også Blogland i Boxland den 31.-1. aug.-sep. hvor en masse dygtige og kreative bloggere samles i boxland for at vise og sælge ud af deres kreationer så den weekend er der ekstra god grund til at planlægge en tur til Carlsberg. Igår mødte jeg også Den sorte streg og faldt pladask for hendes finurlige figurer og skønne streger. med hjem kom en body til lillebror og på ønskelisten kom flere af hendes tegninger. Jeg føler mig virkelig heldig at have fået muligheden for at være med i sådan et fællesskab hvor ideer kan blomstre og afprøves og netværk i den grad kan dyrkes!

En helt anden ting, min give away, det har været en hektisk weekend, men jeg trækker lod i aften så stay tuned.


Kommentarer

  1. spændende med sådan en dag, langt væk fra hverdagen...det sætter drømme igang :-)
    Det er herligt at følge hvad I alt sammen har gang i :-)
    Rigtig god mandag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det sætter nemlig en masse drømme igang :) Og jeg svæver afsted på alle de muligheder der åbner sig :)

      Slet
  2. Jeg gad så godt hænge ud i ...in a box HVER weekend :) Men så går ideen om at deles om det, så man har tid til andre ting, lidt i vasken :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kommer bare ALT det du har lyst til :) Jeg er der igen på søndag så bare kom an!

      Slet
    2. Er jo faktisk NØDT TIL at komme i boxen søndag - for at få de nye halskæder derned ;)

      Slet
  3. Jeg har meldt mig som fastlæser her hos dig, efter at have set at Nola har fået en lille fjer på hos dig ;O)
    Det ser rigtig spændende ud det I har gang i, glæder mig til at se merer.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til, dejligt du vil følge :) Ja det var nogen smukke fjer Nola fik på her på Amager!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg