Kender jeg nogen som kender nogen som kender nogen som kan og vil?

Min mand og jeg vil gerne sysle med læder når efteråret og vinteren banker på døren. Vi har utrolig mange sysleideer, men vi har ikke færdighederne til at føre dem ud i livet. Derfor efterlyser vi nu nogen som kunne have lyst til (for et aftalt honorar) at lære os kunsten at arbejde med læder. Vi bor i Kbh og skal have det hele til at passe med familie, der ud over ville vi gerne lære det sammen så vi kan få en god dag ud af det. Vi tænker at basic læderviden kan videregives på en eller to dage. Så kan du sy i læder, har du lyst til at lære fra dig eller kender du nogen der kan og vil, ville vi blive utrolig glade for at høre fra dig. Vi kan kontaktes på kontaktmyminmy (snabela) gmail.com


Kommentarer

  1. Jeg har en jeg lige spørger - mest fordi han kan nærmest alt i krea og materialer. Vender tilbage hvis der er bid.

    SvarSlet
  2. Muhammed som engang var med i Workshop Copenhagen er en ørn til alt med læder. Jeg sender ham lige en mail og giver ham din, hvis nu han vil :)

    SvarSlet
  3. Ihhh Tina og Tina hvor lyder det godt! Det kunne være så fedt at få en læremester :)

    SvarSlet
  4. Hende her kan også noget! Og jeg har ingen aktier i foretagent :-)
    http://www.kjaerogschmeling.com/

    Mvh
    Anne

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg