.... in a box

Nu er det mørkt. Det er godt nok længe siden at det har været sådan rigtig mørkt om aftenen. Det har da godt nok været en fantastisk sommer, som slet ikke er over endnu. Men man kan tydeligt fornemme at efteråret er på vej. Det gør mig ikke noget. Jeg elsker efteråret. Efteråret er den bedste undskyldning for at putte sig sammen med dem man holder af, tænde stearinlys, bage pandekager, og sysle. Jeg glæder mig til at sysle. Siden jeg opdagede denne fantastiske blogverden for snart to år siden har jeg syslet mere og mere. (Er det ikke et skønt ord, "sysle")
Her til aften sysler jeg med tryk, rammer, produktkoder, pigmenter, bindere og produktbeskrivelse. I morgen kører jeg ud til Carlsberg og sætter mine tryk op side om side med alle de fantastiske produkter fra de syv dygtige og inspirerende kvinder jeg er in a box med.

Billedet er fra tidligere hvor jeg prøvede at virke organiseret. Nu flyder hele stuen med papir, klistermærker og tryk der venter på ramme.

Kommentarer

  1. uhh rigtig spændende! Held og lykke med det :-)
    Det ser helt overvældende ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nola! Det er fedt at have et lille lager nu jeg kan komme ud med! Jeg har fået så meget trykkeenergi tilbage efter vores to dage sammen! 1000 tak for det!

      Slet
  2. Hvor ville jeg ønske, jeg skulle in a box denne weekend! Hyg jer rigtig meget :-)) Og hils Ditte, hender kender jeg fra Svendborg :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor hyggeligt, jeg skal nok hilse :) Der er da masser af weekender endnu du kan komme forbi i ;) F.eks. den 31.-1. hvor vi holder blogland i boxland, der kommer rigtig mange bloggere og sælger ud af deres godter :)

      Slet
  3. Du elsker efteråret? Interessant... Jeg arbejder virkelig på sagen. Det hjalp faktisk sidste år, hvor du også skrev om septembers blå himmel. Måske jeg også lærer det. Lige så langsomt.

    Og rigtig god weekend i boxen!

    KH tina, som i øvrigt ligger på lur efter store mænd i smækbukser :-D

    SvarSlet
  4. Det ser skide godt ud! Er vild med dine "restetryk". Jeg elsker også efteråret, eller bare sommer som det har været de to forrige år. Jeg har ikke været så begejstret for den i år.. Alt for varmt, og så bliver jeg bare total udsplattet og orker ingenting. Ikke smart, når man i forvejen er energiforladt pga. depression. Så nu glæder jeg mig til det bliver koldere, frisker og klarere i vejret, så jeg kan få gået nogle ture uden at dø XD Vi seeees

    Klem Pernille

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg