Hop ud i det!!

Gør det! Tro på det! Tag springet! Det kan siges på mange måder, men jeg kan kun sige at jeg de sidste år har lært at man fortryder kun det man ikke gjorde. Lige om lidt har MyminMy 2 års fødselsdag, det var ikke med vilje at jeg oprettede en blog, og den skulle under ingen omstændigheder deles med andre end min søster og måske min mor. Men jeg fik muligheder, og jeg turde, jeg hoppede og er siden blevet ved med at hoppe, og jeg lander på benene igen og igen. Idag har jeg stået ude i Boxland hele dagen sammen med Denise fra Sirlig. In a box var en af de ting hvor jeg hoppede, og hvor er jeg dog glad for at jeg hoppede denne gang også! Jeg glæder mig til at jeg skal mødes med damerne, jeg glæder mig til at jeg skal møde jer alle live, jeg glæder mig til at mærke markedsstemningen. Det er drøn hårdt med lille baby som skal transporteres fra Amager til amning på Carlsberg og tilbage igen, men vi hopper og vi lander på benene også selvom der opstår forhindringer. Godt at jeg har verdens bedste mand! Han står der, fast og solidt og jeg ved at han griber mig hvis jeg skulle hoppe og snuble.

Næste uge er der en masse der har valgt at tage et lille hop. Boxland åbner op for en masse kreative bloggere. Kom ud og bak op om Blogland i boxland. Hils på bloggerne, se deres skønne produktioner live og nyd en kaffe eller vand i baren. Og til jer der har taget det lille hop, hvis i vil have billeder af jeres ting på Blogland i Boxlands facebookside så send en mail til heidi@ohdeer.dk med de billeder i vil fremvise så klarer Heidi ærterne.

Med dette indlæg vil jeg slutte som jeg startede. Hop ud i det! Tro på det! Gør det! Tag springet!! Det beriger livet at hoppe!
Resultatet af noget af det jeg bare gjorde, bare hoppede ud i. Mine nye kort, jeg er så tilfreds med dem og glæder mig til at dele endnu flere ud i næste weekend hvor jeg også har besluttet mig for at de er gratis.

Kommentarer

  1. Årh, hvor ville jeg ønske at jeg skulle til Kbh. i næste weekend! Håber weekenden (og de andre) bliver godt besøgt - og fortsæt endelig med at hoppe ;o).

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne også være hyggeligt at hilse på! :)

      Slet
  2. Jubiii :-)
    Jeg kunne nemlig ikke komme i dag, men har planlagt et besøg på søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er der også det meste af søndagen så glæder mig til at hilse på :)

      Slet
  3. Sikke et skønt indlæg, og meget meget motiverende :-) Hvor ville jeg ønske at jeg skulle til Boxland og møde jer alle og se på alle de lækre ting, men desværre ikke denne gang. Hvor er jeg glad for at du hopper, bliv ved med det! :-*

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh jeg ville også gerne hilse på! Måske du får mulighed for at komme til århus under finders keepers?

      Slet
  4. Årh det vil jeg da med til:) Bor jo liiiige på nørrebro så det er nemt nemt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kom kom, det bliver helt sikkert fedt!

      Slet
  5. Det er SÅ FEDT at du bliver ved med at springe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og det er SÅ FEDT at have nogen at springe med :)

      Slet
  6. Jump, jump - criss-cross-sangen fra min ungdom med drengene i omvendte bukser. JUMP!

    Jeg tænker tit på det, hvor sejt det er, at du hopper og hopper. Det er så fedt at følge! Jeg glæder mig meget, til at jeg har samlet energi nok til også at begynde at hoppe lidt højere og lidt mere ude, hvor der er andre mennesker :-) Alt til sin tid. I mellemtiden er det simpelthen så dejligt at følge andre hoppere :-D

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg