Give away

Jeg sætter nu en give away gang som jeg har glædet mig til.
De har været længe under vejs, også længere end først planlagt, men nu er de her og til gengæld er de lige som jeg havde håbet. Mine puder til tryk. Jeg har også fået baby dynebetræk, men der skal jeg lige finde ud af hvordan og hvorledes jeg gør med dem. Mine puder bli'r at finde i boxland fra på søndag. Så vil du se med fingrene så kom ud forbi på søndag hvor jeg står i boxen sammen med Ditte fra Fragment.

For at deltage i min give away skal du ligge en kommentar til dette indlæg og huske at skrive din email hvis du ikke har en blog så jeg kan finde dig igen.

Jeg udlodder denne koksgrå pudde med petroleum / kobber guldsmed på. Jeg trækker lod lørdag aften når jeg kommer hjem fra bryllup.


Kommentarer

  1. Den ville se så fin ud hjemme i sofaen i nr 311 ♥ dine tryk.så det ville være såååå dejligt at være den heldig vinder.
    Anjapetersen@sol.dk/ ig @anjanp1976

    SvarSlet
  2. Ihh - hvor er den bare fin...

    Du er vildt dygtig til det der!

    SvarSlet
  3. Den er så fin - den vil jeg gerne eje :-)

    SvarSlet
  4. Ihhh, hvor skønt at du har fået gang i stoftrykket! Glæder mig til at se det i boksen.
    Og man skulle da være et skarn hvis man ikke hoppede med på den fine give away. :-D

    SvarSlet
  5. Det er så fint et tryk, prøver lykken :)

    SvarSlet
  6. Ih, hvor er den smuk. Den vil passe perfekt i vores sofa :-)

    SvarSlet
  7. vil meget gerne deltage :) hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  8. Wow, den er smuk!
    Krydser fingre for at det er mig der vinder :)

    SvarSlet
  9. Sejt, kan let forestille mig at flere af dine tryk egner sig rigtig godt til puder :)

    SvarSlet
  10. Fedt! Jeg vil SÅ gerne være med :-)

    SvarSlet
  11. Den er godt nok fed! Super flot.
    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  12. Hold da maule den vil jeg rigtig gerne vinde

    SvarSlet
  13. Jeg er ikke helt med på den der kobber trend, men Wauw den er flot! Krydser fingre!

    SvarSlet
  14. Jeg vil rigtig gerne være med:)

    SvarSlet
  15. Super fin pude, jeg er med:)

    SvarSlet
  16. Fin pude!
    mariannething@gmail.com

    SvarSlet
  17. Den er så flot! Ligesom alle dine andre tryk.

    SvarSlet
  18. Uhmm den ville jeg elske til min stue i mit skønne hus.

    Tenna87@hotmail.com

    Mvh. Tenna

    SvarSlet
  19. SÅ SMUK ville helt sikkert pynte i min stue :-)

    Kh Mette - Mette.ballegaard@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  21. den pude kan da bestemt ikke leve uden mig...... jeg er med :-)

    SvarSlet
  22. Den pude skriger nærmest på at komme hjem til mig :) den vil passe perfekt og vi har mange guldsmede men ingen i lige den farve ;0))
    Jeg er helt sikker med

    SvarSlet
  23. Lækker give away :) lad mig være med på den :)) martha_l_h@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Sikke en smuk pude - Den ville passe fint ind i min lille samling! duddits.ness@gmail.com

    SvarSlet
  25. Uha jeg er da helt sikkert med:-)

    SvarSlet
  26. Den er da noget så smukt, og matcher fuldstænding (nogen af) farverne i vores nyindrettet soveværese. Kh. Lisbeth, mosebo@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Den er da som skabt til min stue ;o)...og så skal du altså på min blogroll næste gang jeg kommer til en rigtig computer ;o).

    Kh. Pia

    Pia_skytte@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Øj den er meget smuk! Den ville få et fint og godt liv herhjemme ;-)
    Jeg er med!

    SvarSlet
  29. Den er simpelthen for lækker. Jeg beundrer dit talent! Håber lykkens gudinde er med mig. Kh Tanja (tanja_sejerup@hotmail.com)

    SvarSlet
  30. Wau! Vi skal snart flytte i hus, og jeg er sikker på den vil passe perfekt i min nye stue! Fingers crossed!

    SvarSlet
  31. Puden er bare super fin,og jeg er med ! :)
    Krydser alt hvad jeg kan :)
    Hvis jeg er heldig,kontaktes jeg på : kontakt@senzen.dk

    SvarSlet
  32. Smuk pude, jeg er vild med den.

    lehto77@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Smuk tryk på en fin pude der vil passe perfekt herhjemme.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  34. Den er så fed den pude - elsker dine tryk :)

    Frederiksenlouis@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Uh, jeg skal også til bryllup på lørdag. Hvis det er det samme, så ønsker jeg mig dig som borddame :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhh det kunne være så hyggeligt med en blogsludder over bryllupsmiddagen ;)

      Slet
  36. Den er skøn :-) Jeg glæder mig til at se dit babydynebetræk!

    SvarSlet
  37. Klart jeg er med på denne give away- puden vil passe så smukt til vores sofa
    :-) Kamilla

    tanteskaeg@gmail.com

    SvarSlet
  38. Flot tryk, godt arbejde! Jeg synes der er mange (forskellige) bloggere der skal til bryllup på lørdag....jeg går og venter på mit eget som er i begyndelsen af september '13 :)

    // Rikke //

    rikkeriks (snabela) gmail.com

    SvarSlet
  39. Www hvor vil jeg gerne vinde den smukke pude. Hansenmonrad@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Dine ting er så smukke. Denne pude vil jeg gerne putte med i sofaen. Med barsel bruges jo meget tid i hjemmet, så vil have god med tid til at nyde din skønne pude.
    m_betina@hotmail.com

    SvarSlet
  41. Åhh hvor er den flot! Har glædet mig til at se puderne:) krydser fingre!

    SvarSlet
  42. ELSKER simpelthen den guldsmed - den er sååå fin
    Hilsen
    Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  43. Den er virkelig fin:-) Og så med petroleum på - passer lige i min stue!
    Kh Pernille

    SvarSlet
  44. Smuk med smuk på! Ganske enkelt haps!:)...
    Glæder mig også til at se det smukke tryk på babybetræk:)... Mln142324@gmail.com
    Kh liza

    SvarSlet
  45. Sikke du er i sving med nye initiativer - og alle jeg har set rammer plet. Imponerende! Den smukke pude måtte meget gerne bo i min sofa.

    SvarSlet
  46. Den er så fin! Den ville jeg meget gerne vinde! Glæder mig også til at se baby-dynebetrækket!

    KH Gro.

    grobird@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Den er så fin, håber det bliver et dejligt bryllup og ikke mindst at det bliver et godt sted :-) har set på FB der er lidt problemer :-)

    SvarSlet
  48. Den er virkelig fin - den ville passe godt i min sofa :)

    - elenaselmar@gmail.com

    SvarSlet
  49. Du laver så mange fine ting, og det er en daglig inspiration at følge dig på instagram og se dine kreative eksperimenter :-)

    Guldsmeden er min klare favorit blandt dine tryk - måske fordi jeg er naturvejleder ;-) - så jeg håber, at den smukke pude havner i min sofa.

    KH
    Laila

    SvarSlet
  50. Kunne virkelig godt tænke mig din skønne pude! Jeg har i øvrigt også en lille giveaway i ærmet, som jeg løfter sløret for i morgen. Jeg tror godt det kunne have din interesse... ;-) Jeg går i øvrigt og fryder mig over at se dine prints til salg rundt omkring på amager og islands brygge når jeg triller ture med barnevognen. Jonas synes jeg er fjollet, når jeg så siger "hende kender jeg næsten, altså sådan i blogverdenen... altså jeg kender i hvert fald hendes blog, og så føles det næsten sådan".
    Gode tanker herfra, mvh Marie

    SvarSlet
  51. Uh den håber jeg at jeg vinder. Så fede og unikke tryk.
    Hilsen Heidi (morhei@live.dk)

    SvarSlet
  52. Jeg er vild med dine tryk - hvor er den fed!
    Kreamette@gmail.com

    SvarSlet
  53. Nøøj... den håber jeg virkelig JEG vinder, den er for sej...

    SvarSlet
  54. Den er for fed og så ville den stå godt til min kobber flue af selv samme kunstner, som jeg var så heldig at få i gave til min fødselsdag.
    nannastr@yahoo.dk

    SvarSlet
  55. Den måtte gerne stå i min sofa!! B-)
    Ville passe godt sammen med min påfugl. ;-)

    SvarSlet
  56. Guldsmede er mit yndlingsinsekt, denne fine pude må gerne bo hos mig.
    Hilsen Ramani senaratne@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Når du vi om ikke længe rammer den mørke tid på året (uanset om jeg synes det er fedt eller ej), så er jeg liiige ved at tro, det vil være okay, hvis jeg har selskab af den pude i min sofakrog. Jeg krydser og håber det bedste :-)

    SvarSlet
  58. Åh hvor ville den være perfekt til vores nymalede koksgrå gulv!

    SvarSlet
  59. Fantastisk håndarbejde :) bare den var min!
    maiken@mail4life.dk

    SvarSlet
  60. Orv, hvor er den fin, er vild med kobberet.
    Drømmer om at skifte sofaen ud, så en ny pude vil da være det sidste skub...

    SvarSlet
  61. Den er fantastisk flot!!! Elsker dine tryk, er glad for at have fundet de fkønne univerS!!
    Mette.palu@Gmail.com

    SvarSlet
  62. Du har gjort det igen C! Hvor er den smuk! Nu sofa er bestilt, puderne til den er i ordre - og denne her helt unikke kombination, ville passe perfekt sammen med de andre! XXX og Kh Mathilde (Mathildeborg@hotmail.com)

    SvarSlet
  63. Iiihh sikke fin - som dine andre tryk! Gad godt lære teknikken - indtil da må jeg krydse fingre for jeg vinder denne fine pude :-)

    SvarSlet
  64. Den vil se flot ud i min soon to be kæreste lejlighed :-)

    SvarSlet
  65. Så smuk og poetisk! Elsker guldvingerne - ser fantastisk ud (og vil passe perfekt i min sofa :-D )
    (atelierstrom@gmail.com)

    SvarSlet
  66. Det fine tekstiltryk ville bo smukt i min vindueskarm/hyggekarm.
    dbh Gitte (gittegylling@gmail.com)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh hvor fantastisk Gitte, har du også en hyggekarm :) Jeg har netop etableret min og det er jo det bedste sted at sidde!

      Slet
  67. Den er godt nok flot, den ville jeg gerne eje :0)

    SvarSlet
  68. Skøn sag - den vil da pynte i min sofa :)

    Lisa // lisa.s.hansen(a)live.com

    SvarSlet
  69. Åh altså, den er smuk swmuk smuk! Jeg krydser alt!!

    SvarSlet
  70. Ih, hvor er den fin. Den ville pynte i min stue :)
    - Tanja (home.alone.4@gmail.com)

    SvarSlet
  71. Du er sej Camilla. Skønt at følge dig hist og her :)
    Aftager også gerne den lækre pude!
    KH Malene (malenelavendt@gmail.com)

    SvarSlet
  72. Som alle dine ting: helt vildt smuk!
    mette@mettefoged.dk

    SvarSlet
  73. Fantastisk smuk og vil passe perfekt i vores hjem, så jeg er helt sikkert med og håber.... :-)
    mvh. kipe54@gmail.com

    SvarSlet
  74. Jeg vil helt bestemt værre med.

    Mona

    SvarSlet
  75. Er vild med dine tryk! Håber, der snart kommer flere i shoppen!

    /Jannie

    SvarSlet
  76. Wauw den passer godt i mit hjem :0) Jeg håber at være heldig heldig heldig :0)

    Eva Vejlstrup

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg