På hylder og væg

Så har jeg været ude at sætte mine ting op i boxen på Carlsberg. Hvis jeg selv skal sige det så ser det hammer godt ud! Jeg er i box sammen med Kreavilla/Decovilla med sine smukke kobberstager og OhDeer med deres fantastiske smykker. Jeg synes at vi klæder hinanden drøn godt og glæder mig til næste søndag hvor jeg skal stå i boxen sammen med Ditte fra Fragment. I boxen over for holder Sirlig, Lykkebang og Fragment til med ders fantastiske ting. Jeg forudser at det bliver dyrt for mig at kende de damer.

Alle mine tryk sælges med rammer i boxen, dette har jeg valgt for at beskytte dem bedst muligt mod fedtede fingre, regnvejr og skypumper.


Kommentarer

  1. Held & lykke med salget :) Dine print er så smukke!

    // Rikke //

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak skal du have! Jeg håber også det bliver en succes :)

      Slet
  2. De er fine sammen de print :-) jeg håber, der bliver rigtig gang i salget i morgen søndag. Mange hilsner :-*

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg