.dk

Uden blogspot. Jeg har taget første skridt på vejen til at få mit helt eget. Jeg arbejder lige så stille på at tage skridtet, flytte hjemmefra om man så må sige. Forlade blogspot og få mit eget. Jeg har købt domænet. Jeg har linket fra mit nye MyminMy.dk og jeg har givet min bror frie tøjler til at lege på min nye platform. Der ud over har jeg fået nye postkort, visitkort og klistermærker hvor blogspot allerede har ladet livet.
Jeg har valgt at beholde min påfugl som mit kendetegn. Jeg elsker den fugl, den har betydet så meget for mig lige siden slutningen af 2011 hvor jeg tegnede den og til nu hvor den fortsat udvikler sig i størrelse og farve. Denne gang har jeg fået trykt mine kort på det lækreste strukturerede papir så de både kan bruges hvis der skal sendes en hilsen eller hvis man hellere vil have et hængende i ramme.
Jeg tager det hele med i boxland i morgen så kom forbi og nap et gratis kort, kun i morgen.

Desuden vil jeg komme med en form for undskyldning. Her er stille, meget stille synes jeg, jeg får heller ikke trykt nær så meget som jeg ønsker. Men der er en forklaring. Ud over at jeg har en baby på 6 mdr (idag faktisk) så har vi to gange fødselsdage og en gang navngivning på bare 3 uger, med børnefødselsdage, kalas med familien og hvad der ellers hører til. Så vi ligger vandret i planlægning, indkøb og anden forberedelse til disse fester.
Idag har vi haft huset og haven fuld af søde piger til 7 års fødselsdagsfest. I næste uge fejre vi 7 års fødselsdag med familien, næste weekend er der "Blogland i boxland" (husk det!!) og loppemarked på vejen, ugen efter holder vi 5 års fødselsdag både for familie og bedste vennerne og weekenden efter navngivning. Jo jo vi har skam tænkt det igennem. Men så er det også overstået og vi er klar til et smukt  og kreativt efterår.

Igår tog jeg og lillebror til det nordsjællandske og fik færdiggjort nogle hængepartier. Det ene  var 5 år gammelt. Da min mellemste mus var lille bitte fik jeg den ide at lave en fødselsdags dug til mine unger. Det gik også rigtig godt med den første, og så forsvandt interessen. Men nu er nr to nææææsten færdig, det bliver den i hvert tilfælde, til vi skal holde 5 års fødselsdag om 1,5 uge. Det andet jeg fik færdigt var madrassen til min vinduessofa, det er godt at have en mor der kan noget med en symaskine.




Kommentarer

Send en kommentar

Populære indlæg