Det skal jo starte et sted!

Idag har jeg haft besøg af 4 af de skønne kvinder fra Workshop Copenhagen. Tina Kraft, Tinne, Sidse og Maria-Louise. 4 virkelig dygtige kunstnere som man kun kan blive inspireret af! Vi fik både snakket keramik, kunst, butik og en masse andet. Det er fedt at få mulighed for at lærer menneskene bag kunsten at kende. Det er meningen at vi skal blive ved med at mødes uden for arbejde og "obligatoriske mødetider", vi skal mødes og idéudvikle, samarbejde, spare og lære af hinanden. Fra 1. september er Tinne og Sidse rigtige medlemmer af Workshop Copenhagen, jeg glæder mig til at se deres keramik nede i butikkerne. Deres ting kan ses og købes fra onsdag den 4. september.

Jeg har også set prøver på noget fint idag som Tina har lavet og nu er bolden så kastet videre til mig og min mellemste mus som skal levere næste trin. Det bliver også rigtig spændende! Jeg glæder mig til vi er lidt længere så vi rigtig kan løfte sløret for hvad det er vi har gang i! 

Som en overraskelse fik jeg værtindegaver!! fine planter som passede perfekt til mine krukkehoveder og det skønneste billede lavet af Maria-Louise som passer så fint til min vase jeg har fået tidligere. Så nu sidder jeg her med endnu flere tanker i hovedet, føler mig begavet og heldig, ahhmen altså kunne det være meget bedre? 


Kommentarer

  1. Hvor er det altså dejligt med alt den kreativitet og glæde, der strømmer fra dig! Glæder mig til at se meget mere til alle de ting I går og pønser på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også super spændende! Det er fedt at få lov til at lege med nye materialer, mit eneste problem er at døgnet kun har 24 timer og at der er 3 små mennesker der også skal have min opmærksomhed :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg