Comfort zone

Dagen igår sammen med Nola_ gav mig lyst til at prøve at hoppe lidt ud af min comfort zone! Jeg har ellers puttet mig rigtig godt der hvor jeg er sikker, hvor det ikke gør ondt og hvor jeg ikke brænder fingrene. Men det er måske knap så udviklende. Nola_ havde sorte kort med igår og trykte de smukkeste tryk, dette resulterede i at min mand blev sendt i byen efter sort A4 så de smukke fjer kunne få endnu mere plads. Idag har jeg så lidt sort tilbage og har prøvet at trykke lidt insekter på dem. Ud over det sorte papir har jeg også taget to nye rammer i brug som har ligget og ventet på at jeg havde mod på dem. En med cirkelmønstre og en med et grafisk mønster. Det er sjovt og spændende at føre noget nyt til det gamle og kendte og det er sjovt at se hvor det tager mig hen.

Nye forsøg med kriller i maven!


Rammerne tørrer i luften på terrassen.


Kommentarer

  1. SÅ smukke. Kunne også forestille mig at grå baggrund ville være fint, hvis du kan finde en nuance hvor kontrasten mellem baggrund og insekt er stor nok.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Tror også at grå kunne være smukt! Sådan en smuk koksgrå eller mussegrå! <3

      Slet
  2. De er simpelthen så pæne. Bliver snart nødt til at anskaffe mig endnu et af dine prints.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Du siger bare til :)

      Slet
  3. Okay, jeg er måske sådan 100% forelsket i de sorte! Er du gal de er smukke!!!! Når/hvis vi flytter op på loftet og får flere vægge, skal jeg have sådan et sort tryk! Tror også de ville passe smukt med mine fire hvide :D

    Hvor køber du i øvrigt binder og farve henne?

    Klem Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi må da lige se på måske at bytte noget når vi skal være i box sammen til september :) Jeg køber alle mine materialer hos Kirsten som har Spektrum textil ved Charlottenlund st. men jeg ved at både Anne Nowak og André som laver mine rammer anbefaler granat, prøv at google dem :)

      Slet
    2. Det skal vi da helt sikkert ;) super! Dem prøvet jeg at kigge på, tak :)

      Slet
  4. Dejligt at du tog springet ud af din comfort zone - for hold op hvor er resultatet blevet smukt!!! :) Camilla - jeg er sådan ca. forelsket i ALT hvad du laver ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 1000 1000 tak Tina! Rødme!!! Hvor er det dejligt at læse!

      Slet
  5. Hvor er det smukt. Det er SÅ lækkert med den sorte baggrund. Og guldsmeden ovenpå det grafiske er en rigtig fed sammensætning :-) Jeg har fået hængt min guldsmed op - and I love it!
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. åhh 1000 tak skal du have! Jeg er også blevet rigtig glad for guldsmeden på det grafiske mønster! Og jeg er vildt glad for at du stadig kan lide din guldsmed! <3

      Slet
    2. Nu er den kommet op at hænge i vores stue som en del af en billedvæg. Du er velkommen til at kigge forbi min blog og så det :-)

      Slet
  6. Hvor er jeg bare vild med med det frække pinke/lyserøde på det sorte!! Rigtig godt :-) Dejligt, at det ikke kun var mig der profiterede :-)
    Den vej kan du godt gå videre på .....!!!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Igår var win win for mig! Det var så hyggeligt at lære dig at kende og jeg nød virkelig at få lov til at se dig lære serigrafiens fantastiske værden! Håber vi får flere dage som den igår!

      Slet
  7. Lækre lækre farver og helt vildt smukt på sort!! Så flot :-)

    SvarSlet
  8. Som jeg også skrev på Instagram, så fungerer det sorte knaldgodt til de print !.

    Jeg blir dog lidt nysgerrig. Er det almindelig sort karton du har trykt på ?? (altså det håber jeg ikke for det vil falme med tiden !). Bare et tip, hvis det nu ér det du har brugt. Kh :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg