1 uge tilbage.... og en hel masse mere.

Og så er jeg helt tilbage i normale tilstande igen, hvad det så end betyder. For håbentlig betyder det at jeg kan få trykt igen. Ikke fordi der ikke er tryk på her hjemme, men det er bare en anden slags tryk på. I den kommende uge har vi 2 x fødselsdagsfejring og 1 gang navnefest. Jeg glæder mig vildt til det hele, men bliver også en anelse svedt! I den uge der er ved at nå sin ende har vi holdt 2 x fødselsdag for storemusen som er fyldt 7 år!

Jeg bliver altid meget sentimental på mine børns fødselsdage. Med den store tog fødslen lang tid så der er der mange øjeblikke at tænke tilbage på. Og så kl 18.57 da jeg så hende for første gang får jeg et kæmpe sug i maven, hvert år! Gad vide om det fortsætter sådan resten af mit liv? Lille skrøbelig og alligevel så stærk lå hun der i mine arme og havde gjort mig til Mor! Verdens sværeste, mest omskiftelige og mest fantastiske rolle, opgave, job, begivenhed, udfordring, rejse jeg nogensinde er blevet kastet ud i! Hver dag tager jeg nye skridt som mor, selvfølgelig krydret med gårsdagens erfaringer, men samtidig helt nye. Hver dag bliver mine børn en dag ældre og jeg bliver en erfaring rigere. Det er denne erfaring det nogen gange kunne være fedt at arve direkte fra ens egen mor så man bare kan nyde de små pus og ikke tage alle de hårde kampe. På den anden side, så er det netop det at gøre de erfaringer man nu gør sig, sammen med sine børn, netop en af kærnerne i den store mor-rolle. Jeg elsker at være mor, at kunne udvikle mig sammen med mine børn, at kunne se tilbage og kunne se frem sammen med de smukkeste individer i mit liv!

Pludselig blev dette indlæg meget højtravende og noget helt andet end jeg havde tænkt mig at skrive da jeg i morges tændte for computeren. I mellemtiden er jeg blevet klippet, har gået to skønne ture med min mor og har fejret mine piger endnu engang. En skøn fredag som slutter af med skønne tanker. I weekenden går det løs med loppemarked her på min vej, Blogland i Boxland på Carlsberg og 120 års fødselsdag på Amagerbrogade. Vi skal nok få det spas ja vi skal! Kan i have en skøn weekend alle sammen, måske vi ses ude i det ganske danske land?!



Kommentarer

  1. Dejligt indlæg, og ikke det mindste højtravende. Tillykke til dig med den skønne børneflok og ikke mindst med 7 åringen. Ha' en rigtig dejlig weekend.
    Mange hilsner Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Mette, er glad for at mine tanker også gav mening for andre :)

      Slet
  2. Tak for dig - min Skat.

    SvarSlet
  3. Sikken et skønt og livsglad indlæg! Du har ret, det er dem som får os til at vokse og føle at vi lever.
    Tillykke med dine 3 skønne :-) Og fortsat god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak søde Nola! Og dejlig weekend til dig ;)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg