Sommerferie

I aften når hele min lille familie er hjemme pakker vi farfars bil og kører i sommerhus. Mine forældre har det skønneste sommerhus, helt nyt og lækkert men med sjæl som hvis det havde ligget på pletten i 100 år. Vi skal koble helt fra i nogen dage, bade, på dukkemuseum og grille skumfiduser ved bålet. Der er internetforbindelse som for 100 år siden så jeg kan kun opdatere blog og instagram når vinden vender den rigtige vej, jeg står på et ben og har sølvpapirshat på, så derfor bliver der nok lidt ekstra stille de næste par dage. Men det er kun fordi jeg samler kræfter til en dejlig eftersommer og et skønt efterår hvor der kommer til at ske en masse, både med MyminMy og byhornung&My.

Om 9 timer er dette min udsigt! Hvis ikke batterierne bliver ladet op på disse vilkår, ja så ved jeg ikk!

Kommentarer

  1. jeg glæder mig til at se et billede af dig med sølvpapirshat :-) Nyd sommerhuset og sommeren

    SvarSlet
    Svar
    1. Intet sølvpapir, men tilgengæld masser af afslapning og ingen internet!

      Slet
  2. God sommer. Har lagt en lille tak til dig på min blog :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Skøn ting du har valgt hos Nordcraft!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg