Sådan rigtig sommerferie!

Vi holder rigtig sommerferie. Sådan som det ser ud oppe i mit hoved blandet sammen af alle de minder jeg har fra min barndom. Vi går i teatret, cykler til stranden, tager i den blå planet, kører langt væk for at se og spise verdens største romkugle, leger rundt på Asserboslotsruin, sover længe, spiser god mad, is og kage. Det er så skønt! At vågne og vide at hele dagen ligger foran os, og vi kan bruge den på lige det vi ønsker. Denne sommer er vi endda så priviligerede at vi kan låne farmor og farfars bil så verden er knap så stor, eller, vi kan i hvert tilfælde indtage den!Vi har en uge tilbage og jeg er sikker på at at den skal bruges på en masse sjov og væren sammen. Og så skal jeg også liiiiige ha produceret en MASSE tryk til vi åbner lågerne in a box i Boxland på Carlsberg 3. august!


Efter aftensmad pakkede vi bilen og kørte en tur til Dragør. Det er den skønneste strand, ingen mennekser (i forhold til Amagerstrand), lavt vand, tæt på gammel Dragør og lige bag ved ande/gåse farmen. Mens vi sad i solen kom ænder og gæs ned for at aftenbade. Det var ren idyl!


Kommentarer

  1. Dét er nemlig ferie...
    Skønne billeder, og fortsat god ferie B)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Vi nyder i fulde drag :)

      Slet
  2. det ser dejligt ud, hvor er han blevet stor ham mindstemanden og hvor I dog får lavet en masse i jeres ferie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så skønt! Og de ting jeg remser op her er bare de sidste 3 dage!! Og ja han er blevet stor, det er fantastisk at ha fået en dreng, der er volume på en lidt anden måde end jeg er vandt til :) <3

      Slet
  3. Det ser skønt ud. Vi har også lånt bil de sidste par uger. Det gør det lidt nemmere at tage på udflugt :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg