Prikker, prikker, prikker..

Jeg har fået en god vendinde. Det er faktisk en rigtig god følelse. For 2 måneder siden kendte jeg hende ikke, eller det vil sige, jeg havde hilst på hende 2 gange, men var ikke helt sikker på hvad hun lavede. Nu har jeg kendt hende rigtigt siden 4. juni, og hun er ikke blot blevet en veninde, hun er også blevet min partner. Vi har fået prikker på hjernen og pønser på noget spændende som rykker tættere og tættere på. Det er fantastisk at møde et menneske hvor kemien bare siger katjing og ideerne og kreativiteten vælter frem! Sådan har jeg det med Pernille, og vores eneste forhindring lige nu er sommerferie og døgnets 24 timer, vi har slet ikke tid.

Alle de prikker Pernille og jeg omgiver os med, afføder nye prikker, så nu er jeg gået igang med at lege med nye motiver og produkter. Jeg tror de kan blive rigtig fine og glæder mig til at lege med dem i sommerferien.

Kommentarer

  1. Uh hvor ser det spændende og ikke mindst... Smukt ud

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Heidi, de er også sjove at arbejde med!

      Slet
  2. Åh hvor jeg kender følelsen - jeg har det på samme måde med "min Pernille" som jeg har mødt gennem Smuksak :)

    Og hvor ser det bare spændende ud med jeres prikker!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det godt at vi har Perniller i vores liv! :) Vi håber at vores prikker er klar til at komme med den 31.-1. Pernille har i hvert tilfælde booket en bod!

      Slet
  3. Det ser virkelig fint ud. Og hvor er det skønt, når nye venskaber opstår mens man mindst venter det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja det er så dejligt med nye venskaber, og så især nogen som giver så meget!

      Slet
  4. Skønne prikker og hvor er det skønt med sådan en fed oplevelse... det er jo netop fedt at møde de mennesker, som man kan spejle sig i. Glæder mig til at se mere til jeres projekt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Du skal nok få rigtig meget at se til vores projekt! Vi håber nemlig at det er klar til at komme med på finders keepers :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg