OBS! OBS! OBS!

OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS!

Jeg ville rydde op, rydde ud og sortere i min mail hvilket torden og lynild resulterede i at jeg fik slettet en masse mails som jeg ikke havde læst endnu. Så har du sendt mig en mail inden for den sidste måned er der stor risiko for at jeg har slettet den inden jeg fik tilføjet din bestilling. Så derfor må du meget gerne sende mig en ny så jeg kan gå igang med trykkeriet igen her efter sommeren.

OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS!

Kommentarer

  1. Jamen det lyder da som en meget effektiv oprydning :-)

    Jeg læste engang et råd om, at man burde slette alle sine mails, hvis man følte sig overvældet af dem. Dem, som ville have svar, skulle nok skrive igen. Det har jeg tit tænkt på siden. Din underbevisthed har måske læst samme bog.

    Håber i øvrigt du nyder sommeren rigtig meget!

    KH
    tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror faktisk at du har helt ret! Du kan tro at jeg nyder sommeren som jo om noget viser sig fra sin smukkeste side i år :) Det er da det perfekte år for dig at ha fået kolonihave! Håber også du nyder sommeren med fingrene i jorden og rumpen i vejret :)

      Slet
  2. Pyhhhh jeg har det med at slette billeder på bloggen, som krævede uger´s arbejde bagefter...og da det overstået lavede jeg helt ny blog. Jo jo keder mig ikke ;-)

    Go sommer ;-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg