Hak, kryds, done

1. punkt på min/vores "we wish to do" liste har fået et hak. Lige siden vi fik lavet sove/tv stuen efter vandskaden fra juli 2010 har jeg drømt om at inddrage vindueskarmen til sofa. Jeg elsker at sidde i vinduet og følge med, både på gaden og i lejligheden. Det er sådan et hyggeligt midt imellem rum, midt imellem ude og inde. Min mor har lovet at hjælpe med sy-delen, hun har også skaffet en god skummadras til os. Så nu er første hak sat, vi har fået madras i vinduet, nu skal vi så bare lige ha syet et betræk.
Vinduessofaen er godkendt af ungerne som synes det er fedt og lidt flippet at måtte sidde i vinduet.



Kommentarer

  1. Det er så hyggeligt at sidde i et vindue - det gjorde jeg også meget før i tiden. Børnene ser da også tilfredse ud :-)

    SvarSlet
  2. åh hvor er den lækker, og det passer da bare perfekt i jeres hjem. Jeg har også altid gerne ville ha' sådan en vinduesofa, men det dur desværre ikke her, men vores smalle høje vindueskarme... især ikke fordi udsigten er til naboblokken :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. med vores smalle høje vindueskarme... ikke men...

      Slet
  3. Najs! Jeg sidder også altid i min vindueskarm og hænger ud. Bare uden madras. Det er sådan noget vi gør, her på Amager. For Amager er nummer 1! :-D

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg