De bedste minder i hardcover

Jeg blev for noget tid siden kontaktet af www.onlinefotoservice.dk og spurgt om jeg ville teste deres fotobog. Jeg havde egentlig besluttet at jeg ikke ville bruge min blog til andet end mine egne sager, men man har et standpunkt til man tager et nyt, eller som min veninde siger; "man har et standpunkt til man åbner en figenstang i føtex".
Jeg har længe overvejet hvordan jeg skulle få alle de 1000 vis af billede jeg tager af ungerne ud så de ikke bare bliver gemt og glemt på en ekstern harddisk. Jeg kunne selvfølgelig på god gammeldaws maner få dem printet og sætte dem i album. Men flere 1000 billeder fylder og skulle jeg tage alle de billeder med hvor jeg får sug i maven over mine skønne børn og vores dejlige minder, ja så skulle vi have et rum kun til fotoalbums. Så da lejligheden bød sig slog jeg til.
Jeg besluttede mig for at lave en bog til lillebror, det passede nemlig med hans 4 mdrs dag, 1/3 af hans første år. Fra hjælpeløs spædbarn til underholdende og selvstændig baby!
Jeg fandt de 250 bedste billeder og gik så igang med at lege. Det var sjovt, nemt og hyggeligt. Der er gode muligheder for at lave collager, både med clipart, og mange forskellige "tapeter". Jeg gik efter at få så mange billeder med som muligt så underholdningsværdien for lillebror blev så stor som mulig.
Der gik ikke mange dage fra jeg havde trykket "bestil" til posten bankede på med en pakke til mig. Jeg er super tilfreds med bogen, selvom den kun indeholder 4 måneders minder så bliver den læst flittigt af både børn og voksne. Jeg er allerede gået igang med at finde billeder fra de to store og håber at jeg kan få lavet en fødselsdagsbog til dem, og så hvert år fremover lave en bog om året der gik. Kan jeg overholde det så vil mine unger have nogen fine bøger med fra deres liv når de engang flyver fra reden og jeg slipper for papirfotos og tunge albums.

Jeg valgte en lille kvadratisk bog som jeg synes passede rigtig godt til lige netop det min bog skulle indeholde. Indlægget er sponsoreret men ord og holdninger her helt mine egne.

Kommentarer

  1. Super god ide :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg også selv :) Håber så bare jeg kan holde gejsten oppe blandt de 100.000 vis af billeder jeg har taget de sidste 7 år :)

      Slet
  2. Hvor er det en super ide. Jeg har allerede været inde på Onlinefotoservice.dk - blev jo lidt nysgerrig. Det ser meget nemt ud. Hilsen Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig nemt, og meget logisk at gå til. Og så synes jeg det færdige produkt blev rigtig lækkert!

      Slet
  3. Det var faktisk en super sød idé...

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg