Tilbageblik i hardcover

Jeg skal i gang med at se lidt tilbage. Selvom det kun er 4 mdr tilbage så føles det som en evighed. Jeg har fået muligheden for at teste en fotobog. Jeg har længe gerne ville lave personlige bøger til mine unger men der er hele tiden noget andet der har presset på (læs hverdagen), så da jeg blev kontaktet af online fotoservice var det oplagt at slå til, og da lillebror allerede bliver 4 mdr og 1/3 del af hans første år er gået på mandag synes jeg det kunne være sjovt at prøve at samle alt det der allerede er sket på så kort tid i en bog til ham.
Jeg har valgt en lille kvadratisk en så han hurtigt selv vil kunne håndtere den, kigge i den og nyde billederne af den smukkeste babydreng i verden (helt objektivt fra moren).
Jeg er begyndt at sortere, og det er da helt utroligt så mange billeder man kan nå at skyde på så kort tid. Den der med at sidste barn ikke bliver dokumenteret er i vores tilfælde fis. Der er over 1600 billeder af den lille gut allerede og han er ikke 4 mdr endnu. Men igen, han er jo også top lækker og med telefonen lige ved hånden er det jo oplagt at forevige hver en grimasse og hver en prut (næsten).
Indlægget er sponsoreret af Online fotoservice. Jeg har ikke prøvet deres tilbud endnu, men vender tilbage når jeg sidder med det færdige produkt. 


Kommentarer

  1. dejligt at man har muligheden i disse digitale tider. Jeg har lavet en del fotobøger, for dels er de billige og dels får man set billederne igen og igen, istedet for at de bare ligger på computeren. :-)
    Herlig glad lille dreng :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre at det virker med de der fotobøger. Det er så hyggeligt at sidde og kigge billederne igennem, og utroligt hvad der er sket med ham på så kort tid. Så hele min formiddag er gået med ihhh, åhh og nårhhh :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg