Stor skuffelse, op på hesten (hjorten) igen

Idag mødtes jeg med Pernille inde ved det Kgl teater. Vi skulle hente vores nye rammer hos André. Pernille afleverede vores folier med motiver på igår, og da vi kom idag stod de klar parat til at komme med hjem. Det hele så rigtig godt ud, og afsted vi drog med trykkekriller i maven. Hjemme var vi dog så fornuftige at vi lige nød lidt frokost i solen på terrassen.
Men så skulle vi også i gang. Jeg lagde ud, og krondyrets kranie blev lige som jeg havde håbet! Skarpt, lækkert og neon. Så skulle kræet udstyres med gevir. Og her må jeg sige at da jeg løftede rammen fik jeg sug i maven af skuffelse. Geviret var bare helt forkert, ufærdigt, kedeligt, upersonlig og bare slet ikke mig. Det er første gang at jeg på ingen måde kan forlig mig med min tegning. Jeg skyndte mig at skrive til André og Pernille gav mig energi til at tegne et nyt. Så nu har jeg lavet en klassisk MyminMy, og er meget mere tilfreds med resultatet ind til videre. Nu må vi se når det så er trykt. I morgen har jeg allerede en aftale med André og glæder mig så til at komme hjem med den nye ramme.



Kommentarer

  1. Uden at fornærme det gamle gevir, er det nye altså noget nær perfektion!
    Fantastisk Camilla...
    <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du altså noget nær dejlig! 1000 tak skal du have Anne!

      Slet
  2. Hvis ikke ting nogle gange har udviklingspotentiale, tror du så ikke vi ender med at kede os? Det nye gevir er helt i din ånd, SÅ flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret, og da jeg havde gået og surmulet og sparket lidt til ting og sager gav det faktisk også energi at tage hjorten ved geviret igen ;)

      Slet
  3. Jep nr. 2 er jo lige i øjet, men vær nu sød ved den fine etter.. Han er altså også fin med sine skønne farver ;-)Du' så dygtig!! Kh. Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria
      Jeg skal nok lade være med at mobbe nr 1 ;) Det så bare HELT anderledes ud inde i mit hoved :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg