Sommerferie

Uhh den er lige om hjørnet! Sommerferien. Jeg kan så tydeligt huske spændingen de sidste uger op til sidste skoledag. Hvordan lærerene efterhånden slækkede lidt på kravene. Vi spillede rundbold i tysktimerne, gik i skoven i matematik osv. Det var skønt, det krillede i maven, om lidt var året slut og efter sommerferien var vi en årgang størrer. Det er ved at være mange år siden jeg fik lov til at føle suset af sommerferie. I år oplever jeg det gennem storemusen som om fem dage slutter i 0. klasse. Det er helt vildt at der allerde er gået et år siden vi tog afsked med børnehaven, og endnu mere vildt er det, at min lille-store pige nu skal gå i 1. klasse. Hun glæder sig til sommerferien, jeg ved ikke om hun kan forstå konceptet ferie, men hun kan mærke at det er noget rart og efter ferien er hun blevet større, for så er der nogen der er mindre.
Det er svært for hende at forstå at hun skal holde helt fri i 4 uger, at vi kan gøre hvad vi vil, at hun skal på camping, det er uendelig lang tid, men det er rart, det ved hun!
Mellemste musen forstår godt konceptet ferie, at holde fri, at sove længe, men hvor længe det vare er også svært at forstå for hende. "4 uger mor, det er lidt lige som 4 timer eller 4 år ikk?" Tjoo min skat, 4 uger er lang tid!

Sommerferien betyder også at jeg har beslutte at holde en lille pause med at trykke bestillinger, så fredag den 5. juli sender jeg de sidste afsted. Skal du nå at have et tryk inden jeg holder ferie skal jeg senest have din bestilling mandag den 1. juli. Jeg er tilbage igen mandag den 29. juli med frisk energi og måske en masse nye ideer. Det er selvfølgelig altid muligt at købe den smukkeste gave til dig selv, veninden, kæresten eller mor og far i enten Workshop Copenhagen eller hos Smukt brugt.

OBS husk at jeg trækker lod om et gavekort på 300 kr til den skønne butik Nordcraft næste lørdag den 29. juni. Du kan deltage lige her.

Kommentarer

  1. Jeg blev så glad, da jeg så din stage via SmuktBrugt på facebook! Den er så fin. Måske vi kan lave en bytter på et tidspunkt ... hm, bare en tanke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Tina, vi kan helt sikkert finde u daf noget!! :)

      Slet
  2. Svar
    1. Tak skal du have og i lige måde!

      Slet
  3. Nyd tiden, ferien, familien og alle ideerne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg gøre! Glæder mig virkelig til at vi alle 5 er samlet her hjemme i mere end bare en weekend :) God sommer til dig også! Og tak for alle dine søde kommentarer, de varmer og gør mig glad!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg