Så sker der ting og sager

Igår fik jeg lavet mig en trykkeplade. Det har jeg længe ønsket mig, men det er hele tiden blevet udskudt. For et par uger siden fik vi lavet vores krearum/værksted færdig, så nu var det oplagt at hoppe ud i det. Jeg har hele tiden synes det lød besværligt og det var helt sikkert ikke noget jeg kunne finde ud af! Men det var det! Så nu er jeg indehaver af et styks megafed trykkeplade (hvis jeg selv skal sige det). Det betyder at jeg nu kan trykke på ting der er større end A3, og det åbner jo op for en masse muligheder. Jeg har sat gang i produktionen af sofapuder og babysengetøj, De bliver syet udenbys, men så snart de er klar åbner jeg for bestillinger af customized sofapuder og sengetøj. Ind til da fornøjer jeg mig med at trykke på tørklæder og andet der kan nåles fast på mit nye trykkebord!


Kommentarer

  1. Svar
    1. Det var rigtig fedt at trykke "rigtigt" igen, og ikke bare på to skærebrætter i køkkenet :)

      Slet
  2. Hvor lyder det godt, og jeg skal helt sikkert have en pude :)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Den vil jeg glæder mig til at trykke til dig!

      Slet
  3. Super fedt! Jeg vil i mellemtiden glæde mig til at modtage det billede tryk jeg har bestilt. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg trykker det her i weekenden, så det bliver sendt mandag :)

      Slet
  4. Ser skidegodt ud... må også have lavet mig, fik det selvfølgelig ikke gjort i går :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tog ikke lang tid da jeg først tog mig sammen, og det er jo SÅ fedt at have noget ordenligt at stå ved!

      Slet
  5. Jeg klapper i mine små hænder over denne nyhed :-))) Jeg glæder mig så meget til at se de puder! Hvor er det skønt at følge alt den kreativitet fra din side.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du altså bare verdens sødeste! Jeg glæder mig også til at få puderne hjem så jeg kan gå igang med at trykke på dem :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg