Neonkoral og alle andre farver.

Neonkoral har lige fra første tryk været min helt store favorit! Det er også den farve jeg har solgt flest tryk med. Når jeg sidder og tegner er det den farve jeg tager udgangspunkt i at mit tryk skal fungere i. Og så selvfølgelig alle regnbuens farver.
Sjovt nok har mit hjem ikke båret præg af min glæde for neonkoral. Vi har faktisk kun haft et tryk hængende i den farve, gemt væk i et hjørne af stuen. Men nu er det som om jeg selv er ved at være moden til at indføre neonkoral i det røde hus på Amager. Jeg har fået det fineste spejl af Laura fra Smukt brugt, så nu hænger min lille forsigtige neonkorale hejre ved siden af et spejl ser skriger neonkoral, og 1. udgaven af min hjort har fået neonkoral gevir. Jeg kan lide det.
Jeg bor i et hjem hvor hele regnbuen er repræsenteret fra gul til pink, lilla, turkis, blå og grøn. Mit hjem er en farvepallet og jeg elsker at være her. At se hvor meget dagens lys påvirker stemningerne og farverne i mit hjem. Hvor meget et grønt skab med gul dør foran kan inspirerer og hvor meget det betyder at komme hjem til en turkis garderobe.
I dag har jeg leget med farver sammen med min kompagnon, partner og medsammensvorne Pernille fra by-hornung, vi startede med 3000 mulige farver og fik efter 3 timer skåret det ned til 18 farver som om ikke så længe skal indgå i det første produkt i vores fælles virksomhed byhornung&My. Jeg har mindst 10000 sommerfugle der flakser i maven. Men de er smukke hver og en og alle i de skønneste farver, så jeg vil ikke brokke mig over sommerfugle. Heller ikke 10000 af dem!




Kommentarer

  1. Glæder mig simpelthen så meget til at se/høre mere om ByHornung&My!!!!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og vi glæder os virkelig til alt er på plads så vi kan løfte sløret for de første ting vi har gang i :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg