Lærling med ild i rumpetten

Min søde skønne lærling Pernille har fart på! Hun kom ind ad døren som et hvidt lærred og allerede nu er hun dekoreret med de skønneste farver og mønstre, i overført betydning selvfølgelig, for hun sviner da langt mindre med malingen end jeg gør.
Jeg ser det som et privilegie at kunne mødes med et andet menneske hver dag, som på så mange måder inspirerer og udvikler sig sammen med mig. Vores juni sammen er snart slut, vi har reelt kun en trykkedag tilbage sammen, men dette har kun været starten på noget stort. Vi er ikke færdige, vi er faktisk kun lige begyndt.
Jeg vil i den grad anbefale at tage et smut forbi Pernilles blog by-hornung, ikke mindst fordi hun netop har skudt en give away igang om en skøn mulepose. Og jeg ved den er skøn for jeg så da den blev lavet!
1000 tak Pernille fordi du gave mig muligheden for at få lov til at lære fra mig, og få lov til at indvie dig i min passion!

Kommentarer

  1. Tusind tak for de søde ord! Jeg bliver helt rørt.
    Jeg glæder mig rigtig meget til alt det vi skal opleve - og udvikle - sammen, og ja, dette er kun starten:-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg