Jeg har mødt en kvinde

Gemmen butiksfællesskabet Workshop Copenhagen har jeg mødt en masse skønne mennesker, men især én fylder meget hos mig lige i øjeblikket. Det er min dygtige og inspirerende praktikant Pernille. Pernille er i praktik hos mig for at lære at trykke serigrafi og for at komme ind i hele denne fantastiske blogverden. Jeg kan dog ikke se hvad hun skal lære for er du gal jeg er imponeret! Pernille startede sin blog i mandags og jeg ser allerede fantastisk stort potentiale, jeg har desuden spottet en masse ting jeg kan lære af hende.
Vi mødes næsten hver dag, trykker serigrafi, idé udvikler og top hygger, tænk at man kan være så heldig, at møde en kvinde som rammer plet og kemien bare spiller. Hold øje med os, vi er ikke til at stoppe!
Billedet er lånt på Pernilles blog. Disse smukke bogstaver tryllede hun frem igår, mit hjerte smelter og jeg glæder mig til at hun får trykkerammer med E og A.


Kommentarer

  1. Ja, hun er også helt fantastisk, ligesom du selv er :) I dag skal jeg hente et sort H hos Pernille, og jeg glæder mig til at få det op ved siden af din flue :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ahh det er dig med H' et. Jeg synes også at Pernilles bogstaver passer så godt til mine tegninger! A match made in heaven!

      Slet
  2. Hvor er det skønt at møde mennesker, der inspirerer både kreativt og menneskeligt! Det er fine ting hun laver hende Pernille, og ja mon ikke I to kan drive det vidt og bredt. God weekend til dig og dine.
    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Jeg har i hvert tilfælde stor tro på både Pernilles bogstaver og alt det vi sammen har i tankerne :) Også god weekend til dig!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg