Jeg har gang i en hjort

En veninde inspirerede mig til at tegne et sofastykke, en kronhjort, et kranie med gevir. Jeg blev så glad for ideen så den aften kom jeg alt for sent i seng. Til gengæld var jeg glad da jeg lukkede øjnene. På mandag indleverer jeg mine tegninger og kan så hente nye trykkerammer på tirsdag. Jeg glæder mig vildt meget. Stregen er den samme men motivet er nyt og ude af min box, det er stort, og jeg føler det er vovet! Det skal enten trykkes på 50X50 eller A2 så jeg må ud og lede efter lækkert papir.
Trykket er tænkt som tofarvet, med en farve til kraniet og en farve til geviret. Jeg ser kobber og neon for mig, pastel og kobber, pastel og neon, neon og neon. Jeg tror det bliver godt! Det er i hvert tilfælde godt at blive udfordret ud af boxen en gang imellem!




Kommentarer

  1. Sejt! Glæder mig til at se den på tryk :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro jeg også gør :) Kan slet ikke vente til vi henter rammerne i morgen!

      Slet
  2. Spændende med nyt design! Hvor mon du får lavet trykkerammerne, belyst og færdige?

    SvarSlet
  3. Det glæder jeg mig til at se. Har en veninde der hedder Hjort til efternavn, og som er vild med alt der har med Hjorte at gøre. Her ser jeg pludselig en genial og personlig gave der SÅ meget ville være hende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den blev desværre ikke som jeg havde håbet, så nu har jeg tegnet mere på den og bestilt tid til nye rammer :) Lyder ellers som en dejlig personlig gave!

      Slet
  4. Har du nogen som laver dine rammer.... det gad jeg godt høre nærmer om:o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej.
      Ja jeg får lavet mine trykkerammer hos Andre Moulin. Jeg har skrevet om det i dette indlæg. Han sender til hele Dk. http://myminmy.blogspot.dk/2013/06/en-maned-jeg-har-gldet-mig-til.html

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg