Instaworld

I forlængelse af mit indlæg fra igår vil jeg vise jer denne lille musikvideo. Nogen af jer har sikkert set den, men den kan sagtens genses.
Instagram, en opslugende verden. Den er hyggelig, fantastisk, sjov, horisontudvidende, venskabsskabende, vanedannende, afhængighedsskabende og jeg kunne sikket blive ved. Men får instagram os til at ligge mærke til de små, ting? Eller er det kun de små ting der er instagram værdige vi ligger mærke til. Går vi dermed glip af det store billede fordi vi hele tiden jagter det perfekte. Jeg ved det ikke, jeg vil ikke komme med nogen konklusion, men jeg vil have det i mente.
Jeg er stor fan af instagram, men det er mig der skal bestemme. Det skal jeg nogen gange huske mig selv på. Der er så mange fantastiske medier, jeg er ofte skeptisk, passivt, observerende i starten men jeg bliver fanget og begejstret når jeg endelig overgiver mig.
Kan i have en smuk sommerlørdag, måske en dag hvor i ligger mærke til alle de ting som ikke er instaværdige.
Et billede som ikke kommer på instagram. Min datter på 4 år har tegnet Kaj og Andrea til mig. Og det er jo nok i virkeligheden kun mig der får kriller i maven og stolthedssus over det :)

Kommentarer

  1. Jeg har det lidt på samme måde som dig. IG er et fantastisk medie og jeg elsker at det netop er billederne det drejer sig om og som taler for sig selv, tit i modsætning til bloggen, hvor det ofte er ordene som vejer. Men begge steder skal man huske at bestemme selv og ikke lade sig rive med..... hvilket egentlig er kunsten i sig selv ;-)
    Forøvrigt er jeg vild med din datters tegning!! Der findes ikke noget bedre end at få lov til at se gennem børns øjne.
    God weekend...... vi ses på IG ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er en gave at få lov til at se de små ting gennem ungernes øjne! God weekend til dig også! Vi ses på IG :-D

      Slet
  2. jeg har valgt at jeg ikke vil på instagram, vil dog ikke love det holder for evigt, men meget apropos jeres analog-maj, så bliver jeg mere og mere bevidst om hvor meget der stjæler ens tid, og ja det ser da enormt fristende ud det instagram, og man kan virkelig godt se på utrolig mange blogs at insta er det nye og spændende. Jeg holder mig konservativ til blogs, pinterest og fb men har skåret kraftigt ned på alle delene og kastet mig over at læse bøger og rigtige papirsaviser igen, åh det er skønt!

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Ja det er skønt nogen gange at trække stikket ud, trække vejret og lige huske på hvor man er. Jeg har selv droppet facebook.

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg