Give away, Aalborg tur-retur

Som jeg skrev om forleden sad jeg her på Amager og smuttede til Aalborg for at købe unikakopper med Alfons Åberg og far i brugskunstbutikken Nordcraft. Jeg fik selv lov til at se dem alle sammen live, mens Lone fortalte om dem, til sidst kunne jeg udvælge lige dem jeg helst ville have. Jeg var efterfølgende så begejstret at jeg skrev til Lone om ikke hun ville være med i en Give away. Det ville hun. Derfor kære læser har du nu muligheden for at vinde et gavekort på 300 kr til butik Nordcraft.

Det eneste du skal gøre er at tilmelde dig nyhedsbrevet hos Nordcraft og ligge en besked her på min blog hvor du svare på hvordan jeg kunne sidde på Amager og live-udvælge lige det jeg ville have. Husk også at skrive din mail hvis du ikke har en blog så jeg kan få fat i dig hvis du er den heldige.
Jeg trækker lod om to uger, altså lørdag den 29. juni.


Tip: du kan finde svaret i et tidligere indlæg her på bloggen eller på Nordcrafts hjemmeside.

Jeg vil for god ordens skyld nævne at jeg ikke får nogen fordele ved denne give away. Min interesse i Nordcraft er helt og aldeles begejstring for en fin butik med et fedt nyt koncept jeg gerne vil dele med andre!

Kommentarer

  1. Det kunne det fordi du har en tidsmaskine!
    Eller fordi du handlede via Skype, jeg satser på det sidste. :-)

    SvarSlet
  2. jeg er sikker på det var over skype:)

    SvarSlet
  3. Du handlede over Skype. ;-)

    SvarSlet
  4. Det gjorde du via Skype :) Men den med tidsmaskinen var ellers god.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Fordi du handlede over Skype -SÅ smart! :) De har rigtig mange fine ting derinde, et gavekort kunne være skønt. :)

    SvarSlet
  6. Det må vist være over skype. det ser ud som en mega spændende shop, så det ville da være lækkert med lidt guldmønter til den:)

    SvarSlet
  7. Det gjorde du via skype - virkelig smart!
    Vil elske at vinde gavekortet til butikken!
    /Nina

    SvarSlet
  8. Jeg tror du handlede via Skype mvh helena

    SvarSlet
  9. Det gjorde du selvfølgelig via Skype :-)
    Og ja NordCraft er en SKØN SKØN butik... hvor man kunne bruge (hvis man havde dem) millioner!

    Hilsen Louise Lerche
    louise.lerche@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg er sikker på at du gjore det via skype

    Det kunne være lækkert at shopppe for 300 kr

    mange hilsner fra gitte nielsen
    lumber_love78@yahoo.com

    SvarSlet
  11. Du skrev du handlede via Skype. Super smart :)

    Jeg krydser fingre for jeg vinder. Min F har lige fået øjnene op for Alfons Åberg, så han ville blive henrykt, hvis ham og lillesøster kunne få så fine krus!

    SvarSlet
  12. Sikke nogle fine kopper!! Du handlede via Skype... Sikke et smart nyt koncept!
    Julie ( j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  13. Gætter på du gjorde det over skype. :)

    Kamilla millamusen@jubii.dk

    SvarSlet
  14. Jeg tror du skype-shoppede, mega-smart:-) nordcraft er en lækker butik, den vil jeg gerne vinde et gavekort til:-)
    Hilsen Karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  15. Skype-shopping, SÅDAN! :) Et helt nyt koncept for mig. Krydser fingre for at jeg snarest skal skype-shoppe;)
    rikkeoesteroe@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Via skype? :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  17. SIKKE en dejlig butik, denne konkurrence vil jeg meget gerne deltage i. Som de andre gætter jeg på at du nok har skypet? ;-)
    Fin blog du har må jeg sige.
    Kh Line Cecilie line_cecilie105@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Fordi du brugte Skype:) elsker butikken: en af Aalborgs perler. Evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  19. Vis Skype og ville elske at vinde, så jeh kan supplere min samling (0;

    SvarSlet
  20. Ej hvor er de fine :)
    Jeg tænker at du var på skype og det lyder som en vildt god måde at se tingene rigtigt på :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Lækker give away.
    Du handlede selvfølgelig via Skype.

    Hav en skøn søndag.
    /Dianna

    SvarSlet
  22. Elsker Alfons :)

    Du handlede naturligvis via Skype- smart iøvrigt

    // Eva (eva_vejlstrup@hotmail.com)

    SvarSlet
  23. Skype-shopping - mega smart :0)
    Kreamette@gmail.com

    SvarSlet
  24. Sjovt nok gætter jeg også på SKYPE :)

    /malene
    muuhlene@gmail.com

    SvarSlet
  25. De har så mange fine ting og så er det jo super smart at man kan shoppe via Skype ligesom du gjorde :-D
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  26. Ja enten skype eller face time på iphone / ipad - det er mit bud. De har mange fine sager i Nordcraft ser det ud til.

    Kh ketty

    ketty_petersen@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Det var da over Skype-shopping! (som forøvrig er et megafedt koncept!)

    Og 300 kroner vil HELT klart få ben at løbe på her i hus - det er sikkert og visst;)

    SvarSlet
  28. Det var gennem Skype-Shopping, hvilket er super smart!

    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  29. Åh-altså. Nu har jeg tilmeldt mig nyhedsbrevet. Men det er med stor risiko. Jeg har tidligere boet med udsigt til Nordkraft - dengang det var et kraftværk. Nu er det et kraftcenter for kunst og musik. I Aaleren. I Muggen Røv. I Havneluderen. Ja altså, i Aalborg. Jeg får lyst til at flytte tilbage, når jeg kigger på deres webshop.

    Nå, hvis ikke jeg flytter tilbage, så kan jeg passende ønske mig deres hoved-hale-kopper og stadig føle, jeg bor i provinsen. Jeg er vild med dem.

    Gætter på skype-shopping, i øvrigt.

    KH
    tina

    SvarSlet
  30. Skype-shopping, spænende koncept! :-)

    De er så flotte, de kopper! Jeg har tilmeldt mig nyhedsbrevet.

    xx, nina, cantanta@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Du brugte Skype-shopping.

    SvarSlet
  32. Gætter på skypeshopping? :)

    Ruth//ruth(a)bertlov-ellegaard.dk

    SvarSlet
  33. Du kunne sidde hjemme og shoppe pga skype-shopping, - smart koncept!
    Nyhedsbrevet er jeg meldt til, så sætter mig nu ned og krydser fignre ;)

    Hilsen
    Rikke
    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    SvarSlet
  34. Jeg må nok gætte på skype-shopping ;-)

    SvarSlet
  35. Jeg tror du skype-shoppede ;)

    Mvh. Anne - annehvelplund@yahoo.dk

    SvarSlet
  36. Deltager :-)

    selinedam@hotmail.com

    skype-shopping

    SvarSlet
  37. Det må have været skype-indkøb:-) Hold op, hvor er det smart at kunne skype lækre produkter!

    SvarSlet
  38. Du handlede via det fantastiske koncept Skype
    Og ville selv handle en masse der også, så håber jeg vinder :)

    Camilla
    C.gilsgaard@mail.dk

    SvarSlet
  39. Du handlede via Skype - genialt!!

    SvarSlet
  40. Jeg har også tilmeldt mig, men tænker det vist kunne være på sin plads, at tjekke Nordkraft ud in real life. Er fuldstændig vild med den slags byggeri, og ville ønske de havde brugt noget af det fede gl. papirfabrik område i Silkeborg til den slags lækkerier. Vi havde dog Kulturspinderiet, som desværre er lukket nu, hvilket er fuldstændig knald i låget. Skam jer Silkeborg Kommune!!! Nå, men man kan så også handle via Skype som du gjorde, FIKST!!

    SvarSlet
  41. Du har da Skypet! Det er så smart:-)

    SvarSlet
  42. Ej det er da smart- skype-shopping, som gjorde du kunne udvælge de HELT RIGTIGE krus:-)
    Kærligst Tanteskaeg aka Kamilla Stenå
    tanteskaeg@gmail.com

    SvarSlet
  43. Skype shopping, fuck hvor smart!

    SvarSlet
  44. Via Skype-Shopping ! Smart :D Har tilmeldt mig nyhedsbrevet.

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Jeg kan ikke finde alfons åberg-kopperne?
    Men du shoppede via skype, og jeg har tilmeldt mig nyhedsbrev :)

    Theasyrene@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. De er der nu :-)
      http://www.nordcraft.dk/webshop/keramik/alfons-og-far/

      Mvh Lone, NORD craft

      Slet
  46. Så er jeg tilmeldt nyhedsbrevet. :)
    Elsker Aalborg og Nordcraft!
    Du shoppede via Skype! :)

    SvarSlet
  47. Sikke en dejlig konkurrence!

    Det kunne du fordi du handlede over skype

    Julienellemann@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Dejlig konkurrence, Jeg var nede i butikken i dag, skøn butik.

    I handlede ved brug af Skype;-)

    Simone Eriksen
    Sberiksen87@gmail.com
    Medvingerbagud.blogspot.dk

    SvarSlet
  49. Jaja du brugte Skype, jeg synes hellere du skulle være kommet et smut over broerne :-)

    SvarSlet
  50. Over Skype :)
    Det ser ud til at være en spændende shop med mange fristelser.
    Juliestuhr@live.dk

    SvarSlet
  51. Fordi du handlende over SKYPE :) Sikke smart og virkelig lækker butik. Mvh Marie Louise Christiansen lullubaloo@hotmail.com

    SvarSlet
  52. over skype selvfølgelig.... men men.. tidsmaskinen var da også en mulighed... haha! ej holder mig til skype

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  53. Over skype :) smart og virkelig fine ting de har.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  54. Via Skype :)
    Hilsen Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  55. Skype... Men ja, ved godt jeg er for sent på frb, øv! Kh Maria

    SvarSlet
  56. Skype... Men ja, ved godt jeg er for sent på frb, øv! Kh Maria

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg