Juni, en måned jeg har glædet mig til.

Jeg har glædet mig til juni måned, for ud over at komme tilbage til 2013, holde fødselsdag og byde sommeren velkommen, så skal jeg også have besøg af Pernille Bahn næsten hver dag. Hun skal opleve glæden ved serigrafi, og så skal hun igang med at blogge. Pernille laver nogen fantastiske tegninger af især bogstaver. Dem har vi idag fået overført til trykkerammer og de bliver meget snart sat til salg hos Workshop Copenhagen bl.a. Vi fik lavet rammer inde bag ved Det Kgl Teater hos billedkunstneren André Moulin. Det var rigtig sjovt og lærerigt at opleve en anden kunstner in action. André holder også kurser i både akrylmaleri og serigrafitryk. Og endnu engang kan jeg jo kun anbefale at give sig selv den oplevelse det er at trykke serigrafi. Jeg vil våge at påstå det vil begejstre de fleste.
Jeg glæder mig til at fortælle jer om alle de ting Pernille og jeg skal lave sammen, om opstarten af hendes trykkeri og bloggeri. Jeg kan også afsløre at der inden længe kommer en lækker give away her på bloggen med noget friskt fra Pernilles hånd!

Bonusoplysning, Lige nu kan du købe Pernilles bogstaver i print fra denne side, der kommer hele tiden flere!
Rammer belysys og vaskes, og baby, ham sover bare!

Kommentarer

  1. Er det dig på billedet? Eller var det dig i sidste indlæg?
    : )

    PS! Og velkommen tilbage selvfølgelig ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. På dette billede er det Pernille. Det er mig der sidder med Lillebror i sidste indlæg :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg