Aalborg tur - retur

Jeg har lige været i Aalborg. Efter min formiddagslur med lillebror tog jeg et smut til Aalborg for at købe de fineste kopper fra brugskunst butikken Nordcraft. Nu er vi hjemme på Amager igen og jeg glæder mig til at modtage de kopper jeg selv har udvalgt efter at ha kigget dem alle sammen igennem.
Det kan måske godt lyde helt fjollet at jeg for 10 minutter siden var i Aalborg, og nu sidder jeg og skriver indlæg på min blog her på Amager. Men det er virkeligheden. Lone som har butikken Nordcraft tilbyder SKYPE-shopping og jeg var den første igennem. Kopperne havde jeg spottet på instagram i morges, kunne se de ikke fandtes i Kbh, blev lidt trist, skrev til Lone og hvor heldig er jeg lige at Lone netop har tilføjet SKYPE-shopping til sin webshop. Efter et lille net-problem fik vi god forbindelse, og jeg fik vist alle kopperne og snakket med Lone. Jeg har netop modtaget et link på sms, været inde for at betale og venter nu på at mine fine kopper kommer til Amager. Hvor smart er det lige?

Dette er ikke et sponsoreret indlæg, men jeg synes simpelthen at det er så smart at jeg måtte dele det med alle jer andre!


Kommentarer

  1. Jeg sku' lige til at blive sur over du havde været i Jylland uden at komme forbi, men du er tilgivet igen

    SvarSlet
  2. Nej - hvor er det genialt!!
    Det må jeg bestemt prøve :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var død smart, hold dig til her på bloggen, inden længe sætter jeg en give away igang sammen med Lone om et gavekort til Nordcraft webshop.

      Slet
  3. Jeg troede også lige.. men kunne jo så se sammenhængen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Jeg tager ikke til Aalborg uden lige at sige det! Det kunne jo være du gav kaffe ;)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg