Halvvejs og vi lever stadig

14. maj, næsten den 15. maj så jeg må gerne komme med en analog-maj-status. Det går faktisk rigtig godt, vi har dog måtte indse at vi lever i 2013 og at internettet er kommet for at blive. F.eks. skole, frit, skolemad, læge osv skal alle kontaktes via nettet. Der ud over har jeg jo efterhånden gang i en masse som ikke bare kan ligges væk og vente i en måned. Så vi har lempet reglerne.
Dog er computeren gemt væk ind til børnene sover. Tv'et har ikke været tændt overhovedet, og iPads'ne er også stadig væk. Det har resulteret i at vi alle leger, hygger, kreere og finder på i stor stil, og sammen. Det der med sammen er næsten det vigtigste, og jeg er ret sikker på at når vi rammer 1. juni, så hopper vi ikke tilbage i de gamle vaner igen, for den kvalitet vi oplever her i maj vil vi ikke bare opgive for hverken iPads, Tv eller computerspil.

Det jeg savner aller mest er at læse blogs, den verden der er bag skærmen med en masse skønne inspirerende kvinder, den mangler jeg. Jeg får dog lidt input via instagram hvor jeg også har fået "tilladelse" til at poste billeder på myminmy profilen.
Når jeg sidder om natten og skal holde øjnene åbne og ikke skvatte i søvn over en spisende baby er det meget svært ikke at finde telefonen frem og søge efter nyheder, men ind til videre har jeg klaret det og nu er der jo kun 15 dage tilbage.

Siden 1. maj er der sket en masse spændende ting! Jeg er startet i Workshop Copenhagen, og vi har i sidste weekend åbnet galleri på Reykjaviksgade. Det er blevet så smukt og virkelig et besøg værd hvis i skulle forvilde jer en tur på Bryggen. Workshop Copenhagen består af (snart) 16 kunstnere, fantastisk dygtige og inspirerende mennesker som jeg allerede er utrolig glad for at arbejde sammen med! Jeg er sikker på at der kommer til at ske spændende ting for mig og MyminMy ved dette bekendtskab.

Jeg er sammen med min mand gået igang med at designe nye produkter til MyminMy, det er virkelig sjovt og jeg glæder mig til den kommende tid hvor tingene skal gå fra papir og tanker til rigtige produkter.

Igår var jeg på Carlsberg for sidste gang. Jeg fik afvasket gamle rammer og belyst med nye motiver. Det var skønt at se Anne og lidt vemodigt at gå derfra igen, for Anne flytter fra Carlsberg da alle kunstnerne er blevet sagt op og har skulle finde nye græsgange.
Væk fra Carlsberg hvor det hele startede for mig, det er lidt som om at jeg nu er blevet tvunget til at flyve fra reden og skal stå på egne ben. Heldigvis har de fundet et sted at være, så jeg behøver ikke panikke, min livline fortsætter i nye lækre lokaler! Anne holder forresten workshop i Aarhus den 15. og 16. juni. Læs mere her.

På lørdag den 18. maj er det mig der har vagt i Workshop galleriet og Mini ministeren der står i Workshop cph 1. Så tag en tur til Bryggen og kom og sig hej.



Kommentarer

  1. Jeg har sådan tænkt på, hvordan det mon gik. Tror det er et af dine længste indlæg - det er faktisk hyggeligt at få sådan en samlet opdatering. Det er meget tydeligt, at du virkelig stadig er der - og tænk, et fælles projekt med dig og din mand. Uh, hvor er jeg spændt på at høre, hvad det mon er :-)

    Flyv, flyv...

    KH
    tina

    SvarSlet
  2. Er meget imponeret over jeres analoge måned, det tror jeg også jeg vil foreslå for manden min...

    Er i øvrigt helt vild med din (nye?) header, og så må jeg altså eje et af dine prints! Tager du imod bestilling eller skal man henvende sig i butikken på Bryggen?

    SvarSlet
  3. Det sætter lidt tanker igang sådan noget der. Hernede er jeg voldsomt taknemmelig for internet, telefon og computer. Det er min livline. Men skal også tænke over at lægge det fra min når lillemanden er vågen.
    Du må skrive hvornår du er på arbejde i workshop når jeg er kommet hjem, for må da forbi og kigge og hilse på!!!

    KH

    SvarSlet
  4. Det er virkelig sejt sådan at være offline en hel måned. Jeg var lige ved at få nervøse trækninger for et stykke tid siden, da iPaden var uden internet i 3 dage ;-)... Puha, det er stærkt vanedannende det net der :-)

    SvarSlet
  5. Så sej med en måned uden internet, mm.
    Dog dejligt at læse lidt fra dig igen. Hvor lyder det spændende med dine og mandens projekter, dem glæder jeg mig til at se mere til.
    knus

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg