Tak for taske!

Igår tog jeg barnevognen, pakkede lillemanden, og gik ud til Carlsberg. Det var jo bare lige ud til bryggen, over bryggebroen og op ad Ingerslevsgade. Bare og bare!! Det var faktisk en liiiidt længere tur end jeg havde regnet med. Men i det smukke forår var det faktisk rigtig dejligt!
Ude på Carlsberg var der vildt gang i den. Anne Nowak afholdt workshop og værkstedet summede af kreativitet. Jeg skulle mødes med Pernille fra Pescnos frirum og Butik Smuksak. Vi havde, som jeg tidligere har nævnt, indgået en byttehandel. Og jeg har fået noget rigtig fint i bytte for mine tryk. En top lækker iPad taske som jeg har glædet mig til at få hjem.
Jeg mødte også Heidi og Tina fra OhDeer. De tre damer havde fået lavet de fedeste rammer til tryk og jeg glæder mig til at se alt det de fik lavet når de forhåbentlig viser frem på deres blogs senere.



Kommentarer

  1. uh det var et lækkert bytte, jeg har spekuleret på hvad det mon var :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes også jeg har skudt papegøjen der. Det er en meget lækker sag Pernille har lavet til mig :)

      Slet
  2. wauhh virkelig flot og en super god ide :-)

    SvarSlet
  3. Ej, hvor er den bare fin! Jeg kan godt forstå, du fik lyst til at bytte :-) Der er et pusleunderlag på vej til dig i morgen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er også tryk på vej til dig liiiige om lidt, jeg opdagede nemlig at jeg ikke havde flere konvolutter så de er fluks bestilt idag. Så når de er landet på Amager er der post på vej til dig :)

      Slet
  4. Og det var så hyggeligt at hilse på dig og smækker-lækker-babyen :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg