Snart er jeg også bag facaden

Idag gik jeg en smuk og meget tåget tur igennem Islandsbrygge. Jeg skulle ned forbi og kigge på en facade. En facade som forhåbentlig kommer til at få stor betydning for mit liv, mine tryk og min blog.
I tirsdags var jeg nede og snakke med dem som er inde bag facaden. Nogen helt fantastisk dygtige mennesker, kunstnere, designere og bloggere. Jeg fortalte om og viste mine tryk frem. De kunne åbenbart lide hvad de så, for jeg er fra 1. maj en del af Workshop cph. Jeg glæder mig helt vildt, har kriller i maven, flaksende sommerfugle i hovedet og kæmper med janteloven. Men sådan er det vel at hoppe ud i noget nyt og lidt vildt.

I kan læse meget mere om Workshop cph lige her. Og så kan jeg virkelig anbefale at tage et smut forbi hvis i en dag er på Bryggen. Der er så mange fine ting i den butik!


Kommentarer

  1. Skønt sted som jeg selv opdagede for nylig. JEg er ikke i den situation at jeg kan blive aktivt medlem af fællesskabet, men overvejer da om jeg skal lægge nogle af mine ting i kommision lige netop dér... nu må vi se :-) Pøj pøj med det i hvert fald ...

    PS. drop janteloven, den hører ikke til i dit liv

    SvarSlet
  2. Stort stort tillykke, hvor er det fedt for dig. Sådan noget må man gerne prale med.

    Jeg kendte heller ikke butikken før Miniministeren omtalte den, men jeg planlægger et visit snarest.

    SvarSlet
  3. Hvor er det fedt Camilla stort stort tillykke! Du er for sej! Men det vidste vi jo godt hurraaa

    SvarSlet
  4. FEDT! :) Dine lækre tryk fortjener bestemt at blive vist frem (og solgt!) så mange steder som muligt :)

    SvarSlet
  5. Stort stort tillykke til dig og ikke mindst til dem... ;)
    Du laver bare SÅ fede ting og det bliver helt sikkert en succes at have dem i Workshop
    You go girl!!!

    SvarSlet
  6. Du er sgu sej! Men det kommer altså slet ikke bag på mig :-)

    SvarSlet
  7. Hvor dejligt for dig!! Jeg må forbi næste gang jeg lægger vejen forbi Kbh :-)

    SvarSlet
  8. Stort tillykke.... Glæder mig til at se dine designs næste gang jeg kommer til staden. Er da helt sikker et besøg værd;)

    SvarSlet
  9. Tak alle sammen! Det er drøn spændende hvad der kommer til at ske og hvad det vil bringe med sig! Nu er den store lagerproduktion gået igang så jeg ikke kommer tomhændet 1. maj :)

    SvarSlet
  10. Gud hvor er det vildt, fantastisk, spændende og FEDT FEDT FEDT for dig. Glem ALT om jante!!! Du har fundet en ny side af dig selv gennem tryk, og ved gud du er god til det. Klap dig selv på skulderen og glæd dig. GODT GÅET, og pokkers at det er i KBH...

    SvarSlet
    Svar
    1. JIhhh Tak altså! Jeg gør alt hvad jeg kan for at sætte Jante uden for døren!! Og så vil jeg give mig selv et klap på skulderen! :)

      Slet
  11. Det er så dejligt, at du skal være med I vores butik :-) Jeg glæder mig til at møde dig in real life. Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er VILDT dejligt og rigtig spændende! Glæder mig også til at møde dig. Det er virkelig sjovt når bloggen får ansigt og bliver levende!

      Slet
  12. Orv, sejt! Den kender jeg da slet ikke, men det kommer jeg jo så til :-D

    Jantelov? Ahj, du er da for sej til at tage den slags misforståede og dumme leveregler seriøst! Og du gør det jo også, det er det vigtige.

    Og så får jeg altså sådan helt dansemus i maven og bliver helt vildt glad og helt rørt. Fordi det er så fint og så rigtigt.

    STORT knus og al held og lykke med projektet. Gosh, du kommer til at få så meget godt med dig på den konto. SAJT!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal så meget kende den butik! Den er virkelig skøn og et kæmpe udvalg. Jeg ved godt hvor jeg skal hen næste gang jeg skal finde en gave! Jeg kan love dig jeg gør alt hvad jeg kan for at sende Jante så laaangt væk jeg kan!!
      Hvor bliver jeg altså bare glad over at du kan få dansemus i maven over det. Rødme, helt rørt!
      Måske du en dag kommer forbi når jeg er der? Det kunne være sjovt at få ansigt på dig!

      Slet
  13. Stort tillykke!! Dét er da præcis grunden til snart at planlægge en kbhtur!! Du er for sej, og dine tryk hører til blandt de bedste!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 1000 tak. Rødme! Du skal da så meget en tur til Kbh, sig endelig til, jeg viser også gerne mine tryk frem her ude på Amager :)

      Slet
  14. Hej Camilla - fantastisk så krea du - held og lykke knus fra Pernille (Humlebæk/Tikøb)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) 1000 tak Pernille. Du må komme forbi hvis du er i Kbh efter 1 maj :)

      Slet
  15. Tillykke med det! Super sejt. Jeg må bestemt forbi og finde en makker til det skønne tryk, jeg vandt i din give away. Det er nået frem i hel stand trods Post Danmarks forsøg på at folde den på midten... Glæder mig til at få det i glas og ramme.
    Kram Anne-Mette (www.femthe.blogspot.com)

    SvarSlet
  16. Har butikken ikke en webside?
    : )

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg