Kobber love

Idag har jeg været afsted på kobber workshop hos Christina fra KreaVilla. Det var utrolig hyggeligt og meget inspirerende. Hvis Christina åbner sit hjem en anden gang, er jeg ret sikker på at jeg bliver nødt til at tage afsted igen! Christina laver forskellige stager i VVS rør og en super flot magasinholder. Der ud over er der masser af spændende ting på tegnebrættet, så hold øje med både blog og shop. Christina vil også være at finde på kunsthåndværker markedet Design cellerne i Horsens 18.-19. maj.

Her under er min kreation. En 3-4 armet stage der kan samles på rigtig mange måder. Jeg er rigtig glad for resultatet og glæder mig til at tænde lysene når mørket falder på i aften.



Kommentarer

  1. Super super flot, hvis bare hun ville holde et workshop, så var jeg helt sikkert hoppet på. De er jo bare så skønne og unikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg håber også at hun holder workshop igen :)

      Slet
  2. Hvor er den bare smuk.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Heidi :) Det var rigtig sjovt at lave den!

      Slet
  3. Det tog lidt tid for mig med det der kobber, men nu kan jeg ikke få nok, og din stage er bare noget så fin. Tænker den er vildt flot med lys, der giver genskær i kobberet?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er nemlig bare SÅ smuk med lys i! Jeg er pjattet med den!

      Slet
  4. Skøn personlig stage, sjovt at kobber kommer igen, bare på en anden måde end tidligere.....
    KH bedstemorkaren

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg